Wij gaan 25 maart met 4 vrienden voor het eerst naar Gambia (Kotu, hotel
Palm Beach). Nu lijkt het ons leuk om Baboon Island te bezoeken. Iemand hier ervaring mee? We hebben al een plaatselijke gids benaderd via internet en een prijsopgave gekregen, maar ik vroeg mij af of dit allemaal wel oke is…In ieder geval; is Baboon Island de moeite waard?? En hebben jullie nog andere tips wat betreft excursies?
Hoi Cellina en welkom op het gambia forum!
Ben er zelf geloof ik niet eerder geweest. Kan wel informeren of de prijs die je opgekregen hebt een juiste prijs is.
Onze vriend/chauffeur/gids kan daar wel antwoord op geven.
Verder zijn er zat andere trips te maken natuurlijk. Is maar net wat je wilt en hoe lang jullie gaan. Ga je maar een weekje en wil je om de dag lekker zon, zee en strand proeven :vak02: dan blijven er niet zo heel veel dagen over om trips te maken natuurlijk…
Ga je twee weken zijn er mogelijkheden genoeg. Kijk anders eens op andere topics in het forum. Info genoeg te vinden!
En mocht je voor vertrek de zekerheid willen hebben van een 100% betrouwbare gids die eerlijke prijzen vraagt (je hoeft bij hem dus niet te onderhandelen over de prijs…) dan laat het maar weten. Je mag me daarvoor mailen op [EMAIL=“3Rwin336@gmail.com”]3Rwin336@gmail.com Dan zal ik je alle informatie geven die je nodig hebt.
Groetjes,
Erwin