baan in de gehandicaptenzorg

Ik ben van plan om met mijn vriend naar Aruba te gaan imigreren. Dit is al heel lang onze droom en hebben al veel informatie. Nou ben ik opzoek naar een baan in de gehandicaptenzorg op Aruba. Dit is nog niet zo heel gemakkelijk merk ik wel. Wie kan mij hier meer informatie/tips over geven wat ik het beste kan doen?

Hoi ehilgerik. Is het gelukt om een baan in de gehandicaptenzorg te vinden? Mijn vriend en ik hebben namelijk dezelfde plannen. Heb je misschien nog tips of suggesties? Groetjes

Ik denk dat dat heel moeilijk gaat worden. Er zijn hier namelijk echt niet dezelfde voorzieningen als in NL en veel mensen die zorg nodig hebben worden opgevangen door familie. Toc veel succes, maar ik zou ook eens naar andere baantjes zoeken…

Ik weet niet wat voor opleidingsnivo jullie hebben maar er worden wel regelmatig verpleegkundigen gevraagd in het HOH. Er zijn overigens wel instellingen voor gehandicapten en minder begaafden. Maar als er voldoende personeel met de juiste opleiding is op Aruba zelf kom je daar nooit tussen. Dat is wettelijk zo geregeld.

zelfs zonder de juiste opleiding maar wel Arubaan kom je er niet tussen als ‘buitenlander’, is drama tegenwoordig