[B]#HELP - Studeren in japan[B][/B]

Hallo dames en heren,

Ik ben 20 jaar oud en net begonnen met de studie international business management and studies op het HBO. Maar de studie bevalt me niet zo. Dus nu is mijn vraag; het zou mij ontzettend leuk lijken om 1 jaar of wellicht langer in japan te studeren. Is dat mogelijk? Wat zullen de kosten voor de studie zijn? Het maakt niet echt uit wat voor studie het is. Japans taal & cultuur zou ik ook prima vinden. Zolang ik maar de mogelijkheid krijg om japan te kunnen ervaren. Hebben jullie tips voor me? Wellicht een studie in japan die ik kan volgen en etc.****
Ik hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen!

Arigato gozaimasu!

Japanse taal & cultuur is een goede optie. Op HBO niveau is er ook Trade & Management Asia in Rotterdam. In je tweede of derde jaar ga je voor 10 maanden ongeveer naar Japan, je studeert aan een Japanse universiteit met daaropvolgend een stage bij een bedrijf in Japan. Ik denk dat exchange via een onderwijsinstelling hier gemakkelijker is. In Japan betaal je de volle prijs voor een studie tenzij je een beurs krijgt.

Hallo !

Natuurlijk zijn er mogelijkheden om Japanse taal en cultuur te leren in Japan. En ik kan je die mogelijkheid ook bieden, echter, hou er rekening mee dat dit erg kostbaar is. Het zou gaan om een hele goede school in Okazaki.

Ik heb de mogelijkheid om je bijvoorbeeld 1 jaar te laten gaan. Kosten hiervan bedragen bijna €8500,- en je moet dan beseffen dat dit zonder accommodatie is. Als je dat erbij wil hebben moet je al gauw aan ruim €16000,- denken.

Uiteraard is het ook mogelijk om dit korter te doen.

Mocht je interesse hebben, je mag altijd contact met mij opnemen hierover via pm bericht !