Studie Buitenland

Hoi!
Ik heb een vraag, en heb zoveel mogelijk informatie nodig…Ik studeer HBO toerisme en ben in juni klaar, nu zou ik daarna graag nog "iets"studeren in het buitenland, ik heb al 2jaar als reisleidster in Turkije gewerkt en zou nu graag een leuke studie in het buitenland volgen!Mijn school is een beetje primitief en heeft geen uitwisselingsprojecten, DAAROM…moet ik dus alles zelf regelen en zou ik aan jullie willen vragen; waar is dit zonder al te veel moeite te regelen?en hoe?
Ik zou graag naar australie gaan…spanje, italie, istanbul,vs, dat maakt me niet eens zoveel uit, maar mijn vraag is of dit te regelen valt.Welke studie hangt nat, van universiteit af, maar ik zou best een taal willen studeren of een leuke studie, alle tips zijn welkom!!Alvast bedankt!

P.s mocht dit niet lukken, ga ik werken in het buitenland, dus als je nog een leuke vacature hebt… :stuck_out_tongue:

Hai Isa,

Zou je als au-pair willen werken in Japan? Van september 2005 tot minimaal september 2006, als je beschikbaar bent kan het ook vanaf midden/eind juni…?
Ik ben voor een Nederlands gezin dat in Juni gaat verhuizen naar Japan op zoek naar iemand die het leuk lijkt om voor minimaal een jaar naar Japan te gaan.

Je krijgt per week tussen de 100-200 Euro betaald (kan nog aangepast worden omdat de prijzen in Japan hoog zijn)
De vliegreis wordt vergoedt.
Eigen kamer enz…

Drie kinderen van 4, 2.5 en 7mnd.
De oudste twee gaan daar naar school, dus je hoeft eigenlijk alleen maar op de jongste te letten de hele dag.

Laat me maar weten of je het leuk vindt.

Groetjes, Anouk