B&B in China

Hallo,

in mei gaan wij 2 weken door china trekken. Momenteel is het idee om te vertrekken in Peking en te eindigen in shanghai.

Nu lees ik hier overal over Hostels (en niet over hotels). Maar zelf ben ik daar geen superfan van. Ik slaap liever in hotels of b&b. Bestaat dit ook in China (de b&b dan hé). Heeft dit een speciale naam waar ik moet op zoeken?

Bedankt

Hoi,
Het concept B&B is niet veel voorkomend in China. Wij hebben een B&B nabij Dali (Dali Garden Bed & Breakfast) www.Dali4You

www.Dali4You.com

Wij hebben gewoon in simpele hotels overnacht, kan prima.

Wij gaan in hostels overnachten, recensies zijn prima daarvan. Andere landen kies ik vaak voor hotels maar de hostels worden voor China ook juist aangeraden omdat ze relatief goed zijn.

Denk eraan dat het rond 1 mei heel druk kan zijn omdat Chinezen dan vrij hebben. Dus wanneer jullie rond die tijd reizen wordt het enorm aangeraden om alvast je overnachtingen te boeken.

wij gaan pas de 2e helft van mei reizen. Uiteraard zijn hotels ook prima en gaan we dit voor het merendeel doen. Maar bij mensen thuis logeren in een vreemd land is net superleuk. Daarom dat ik dit ook graag 1 of 2 nachten wil doen.