Beste allemaal,
Inmiddels heb ik mij een beetje door de forums weten te worstelen, maar zit nog steeds met hetzelfde dilemma. Ik heb besloten om dit jaar optimaal gebruik te gaan maken van de vakantie die ik nu heb nu ik nog studeer (maand juli & augustus). Ik wil graag alleen erop uit voor een weekje of 4/5 in deze periode (vrouw, 21 jaar). Twee opties die direct naar boven borrelen zijn dan Azie en Zuid-Amerika… Dit is natuurlijk heel breed, maar aangezien ik echt zoveel dingen van de wereld nog wil gaan zien, maakt het me eigenlijk niet uit waar ik begin. Eigenlijk ligt de prioriteit een beetje bij de prijs. Ik heb gezocht naar tickets voor Zuid-Amerika (bijv Lima), maar kom dan niet goedkoper uit dan 1100 euro… Azie tickets zijn al wat beter te doen… Ik houd het graag bij 1 land, ik heb liever het gevoel dat ik 1 land goed heb gezien, dan in 4 weken door 3 landen ben gerend… Tot slot spreek ik voldoende Spaans voor Zuid-Amerika.
Mijn vraag is eigenlijk: **heeft een van jullie toevallig geboekt of tips om goedkoop te vliegen deze zomer naar zuid-amerika en/of azie? Liefst houd ik mijn ticket max 800 indien mogelijk… **
En nogmaals; eigenlijk maakt de bestemming me niet zo veel uit, ik weet dat overal zoveel nog te ontdekken is!