Azie november 2013

Hallo!

Voor aankomende november ben ik op zoek naar een reisgenote om voor 3 tot 4 weken een aantal landen te bezichtigen in Azie.
Ik ben 31 jaar en net afgestudeerd. Het lijkt me een mooi moment om er eens op uit te gaan. Ik ben avontuurlijk ingesteld, flexibel en wil graag nieuwe culturen en omgevingen leren kennen. Erg benieuwd ben ik naar Nepal, Mongolie, Cambodja of Japan, maar sta open voor suggesties.

Groetjes!
Ilana

Hoi Ilana,

Ik ben van plan om in november voor 3-4 weken rond te reizen door Vietnam, Laos en Cambodja. Lijkt het je wat om die kant op te gaan? Ik ben een ervaren backpacker en heb in het verleden ook veel alleen gereisd maar ik vind het leuker en gezelliger om de prachtige ervaringen met iemand te kunnen delen. Ik heb ongeveer een idee wat ik zou willen zien maar de uiteindelijke route doe ik graag in overleg met een reisgenoot.

Ik ben een 42-jarige vrouw (HBO niveau), sportief, enthousiast, vrolijk, levenslustig en avontuurlijk type (niet roker). Ik ben zeer geinteresseerd in cultuur, geschiedenis en architectuur. Ik ben geen feestbeest, je zult mij niet zien op de meest toeristische plekken of een full moon party in Thailand. Ik praat graag met de lokale mensen, proef graag van het lokale eten en wandel graag door de stad of de natuur om al het moois dat een land te bieden heeft te kunnen zien. Fotografie is een van mijn grote hobby’s.

Ik zag dat je bij locatie Enschede hebt staan. Als dat je woonplaats is wonen we waarschijnlijk ook nog dicht bij elkaar in de buurt.

Ik hoor graag of je interesse hebt. Je kunt me mailen op jcaspers@hotmail.com

Vriendelijke groet, Jolanda

Hi Ilana,

Ik heb ook plannen om te gaan reizen in Azië, heb niet een specifieke voorkeur qua land.
Wel zou ik graag al in december weg gaan omdat dit met werk beter uit komt.
Is dat voor jou ook een optie?
Ik ben 25 jaar, werkend, en vind het vooral leuk om lekker in de cultuur op te gaan, veel te zien en te ondernemen.

Ik hoor graag van je!

Groetjes,
Karin

Hey Ilana,
ben natalie ook van het mooie jaar 81 en vertrek binnen drie weken naar nepal voor een project (3 weken) maar nadien ben 2 maanden lang ik free as a birdie. Ik heb al wat reiservaring mss daarom dat ik nu pas begin te plannen en opzoeken ajaj (de kriebels zijn al in volle glorie aanwezig) Heb al wat andere contacten kunnen maken but you never know éh
always welcome to beep me n(punt)bougos ad g mail (punt) com
ciaoxx