Azië juli/augustus 2016

Hi,

Ik ben Kelly 31 jaar, woonachtig in Zaandam en op zoek naar een reisgenootje die ook voor ongeveer 4 weken wilt reizen in juli/augustus. Ik had vorig jaar een trip naar Sri Lanka gepland, maar door privé omstandigheden heb ik deze reis helaas moeten annuleren. Ik wil graag een reis maken naar Sri Lanka, maar sta ook open voor een reis naar een ander land. Ik ben al wezen backpacken in Thailand en Indonesië verder ben ik ook nog in Mexico en Nieuw-Zeeland geweest. Ik wil veel zien van het land, maar zeker ook afwisselen met relaxen op het strand!

Sluiten mijn plannen enigszins aan bij jouw plannen, stuur dan een berichtje!

Groetjes,
Kelly

Hey Kelly,

Ik ben Charlotte 24j, nou bijna 25 eigenlijk… En ik zou ook in die periode of zelfs augustus een maandje willen rondtrekken ik heb Indonesië in gedachten en misschien ook nog iets anders maar weet nog niet waar… Ik ben net terug van Thailand dus dat zou ik wel overslaan. Heb jij leuke ideeën/plannen? Lima enzo zie ik ook wel zitten maar misschien toch iets te gevaarlijk… India lijkt mij ook super!

Grtjs charlotte

Hallo Kelly en Charlotte, jullie plannen klinken leuk! Ook ik wil graag eind juli/augustus een reis maken. Misschien leuk om eens contact te leggen? Gr. Chantal

Hi Charlotte en Chantal,

Leuk om inderdaad ideeën met elkaar uit te wisselen. @Charlotte zoals je in mijn stukje al kon lezen ben ik al in Indonesië geweest, mijn voorkeur zou daaron uitgaan naar een ander land in Azië. Ik heb me vorig jaar in Sri Lanka verdiept en dit sprak mij erg aan. Maar ook Vietnam en Cambodja staan nog op mijn lijstje! Sta ook zeker open voor andere landen. Over India heb ik niet zulke positieve verhalen gehoord, maar dat blijft natuurlijk altijd persoonlijk.

Gr.
Kelly