4 weken Azië in augustus

Hi,

Ik ben Kelly 32 jaar, woonachtig in Zaandam en op zoek naar een reisgenootje die ook voor ongeveer 4 weken naar Sri Lanka wilt reizen in augustus. Ik had vorig jaar een trip naar Sri Lanka gepland, maar door privé omstandigheden heb ik deze reis helaas moeten annuleren. Ik wil graag een reis maken naar Sri Lanka, maar sta ook open voor een reis naar een ander land. Ik ben al wezen backpacken in Thailand en Indonesië verder ben ik ook nog in Mexico en Nieuw-Zeeland geweest. Ik wil veel zien van het land, maar zeker ook afwisselen met relaxen op het strand!

Sluiten mijn plannen enigszins aan bij jouw plannen, stuur dan een berichtje!

Groetjes,
Kelly

Hoi Kelly,

Mijn naam is Cecile en ik woon in Dordrecht. Voor komende zomer ben ik ook aan het kijken naar een rondreis door Sri Lanka. Mijn vraag is: Hoe vast zit jij aan de maand augustus? Als ik naar Sri Lanka ga, gaat het van half juli tot half augustus zijn. Ik hoor graag van je.
Oh ja, ik ben dan 34 jaar.

Groetjes Cecile

Hoi Cecile,

K zit niet geheel vast aan de maand augustus, maar dat kwam werktechnisch iets beter uit.
Half juli zou wel een optie zijn hoor! Wat zijn jouw ervaringen met reizen en wat is jouw idee van vakantie?

Groetjes,
Kelly

Hoi Kelly,

Ik ben werkzaam in het onderwijs en dsardoor dus afhankelijk van de zomervakanties.
In het verleden ben ik 2x een maand naar Thailand geweest, twee jaar geleden een maand door Vietnam gereisd. Afgelopen jaar wat dichterbij gebleven en naar Valencia en Barcelona geweest.
Ik vind het fijn om door verschillende plaatsen te wandelen en de cultuur te ontdekken. Nu heeft Sri Lanka ook veel natuurparken heb ik gelezen. Daar wil ik zeker wel naar toe, maar hoef ze niet allemaal te zien :wink: af en toe een (mid)dagje strand vind ik zo af en toe ook wel fijn.
Wat betreft overnachtingen ben ik meer van de hostels/dorms en wellicht af en toe een hotelletje.

Ik hoor wel of het aansluit bij jouw plannen.

Groetjes Cecile

Hoi,

Aha vandaar de periode. Van wanneer tot wanneer heb jij vakantie? Het zou voor jou geen optie zijn om in de eerste week van augustus weg te gaan? Ook al redelijk wat gezien van de wereld dus… kan altijd meer bij hè?! Ik vindt het ook fijn om activiteiten af te wisselen met lekker stranddagjes. Meestal plan ik enigszins een route en boek ik vaak t eerste hotel. Vlak na een lange reis vind ik t altijd lekker om direct richting hotel te gaan en niet nog op zoek te hoeven. Over het algemeen heb ik altijd in hotels verbleven, maar k sta zeker open voor iets anders!

Voorheen alleen gereisd? Of eerder met een reisgenoot via een forum?

Gr

Hoi,

Ik krijg begin juli vakantie en moet half augustus weer gaan werken. Dus begin augustus vertrekken is voor mij geen handige optie :frowning:
Tijdens mijn reis in Vietnam heb ik het eerste stuk samen gereisd met iemand die ik via dit forum heb leren kennen. Na een lange reis wil ik inderdaad ook even bijkomen van de lange reis :wink: dan is een hotel wel heel fijn :slight_smile:
Ik plan ook min of meer een route en daar zoek ik dan al reizende mn slaapplaats bij op. Soms op aanraden van andere reizigers, soms op goed geluk, soms al vooraf via internet.

Ik ben eigenlijk alle reizen alleen gestart en al reizende mensen tegengekomen waarmee je dan weer verder reist. Vind die onverwachte ontmoetingen erg leuk!

Groetjes