Ik ben een man van 26 jaar uit Belgie en net zoals velen heb ik de droom om de wereld te zien. Voorlopig lukt dat beetje per beetje, maar zoals sommigen zullen wel zullen herkennen, beginnen mijn reisgenoten meer en meer af te haken door relatie, huis,… zowat het gesettelde leven.
Zelf heb ik hier weinig zin in en wil ik mijn droom verder zetten. Voorlopig stel ik het met mijn jaarlijks verlof waarin ik telkens een stukje van de wereld verken. Maar binnen enkele jaren is het toch mijn droom om een loopbaanonderbreking te nemen en voor een langere tijd op reis te gaan. (Ik denk aan de Amerikaanse continenten) Voor de rest hou ik wel wat van avontuur tijdens de reis. (Hiking, alpinisme,…) Zijn er hier nog mensen die in eenzelfde situatie verkeren?
Ja vertel mij wat, er komt altijd weer wat tussen, dan kan zo niet, dan dit weer
Dus elk jaar ben ik van de partij
Zin om ergens eind maart tot ergens april naar toe te gaan dan laat iets weten, ik dacht aan midden amerika, of filipijnen, of mogeljk iets anders
Idd
Story of my life! Baby’s, trouwen, huizen bouwen…
Ik heb eindelijk de knoop doorgehakt om lange reizen te maken en laat België even voor wat het is ![]()
Ik zou in April vertrekken en Indonesie, Singapore en Maleisie doen. IK dacht aan vier maand en nog niet teveel op voorhand te plannen.
Ik wil sowieso al een jungletocht doen door Borneo, als dat avontuurlijk genoeg is moet je maar eens iets laten weten ![]()
Grtz
lijken mij allemaal hele leuke ideeen, maar heb me voor dit jaar al ingeschreven voor een begeleide klim op de mont blanc. Bijgevolg heb ik dus al mojn verlof in juni geplaatst. Momenteel denk ik er aan om la haute route van chamonix naar zermatt af te wandelen met een tent. Als er mensen zijn met interesse…
Veel succes, bergen beklimmen is niet aan mij besteed ![]()