Avontuurlijke reis door Europa of Australië

Hoi daar,

Ik ben een jongen van 25 jaar, binnen een maand HBO afgestudeerd en wil dan een leuke reis maken (tussen de 6 en 8 weken) door bijvoorbeeld Europa (goedkoop!), Canada of Australië (waarschijnlijk te duur).

Ik ben een type die niet te veel wil plannen, want dan is het avontuurlijke eraf.
Bijvoorbeeld een interrail door Europa lijkt me leuk, maar ook bijvoorbeeld een fietsvakantie of met de auto ben ik voor in. Voorstellen zijn zeer welkom.
Verder heb ik wel het eea gereisd, ben redelijk sportief (fitness, zeilen, hardlopen), kan ik op eigen benen staan en zit gewoon lekker in m’n vel (jij ook?).

Ik spreek een behoorlijk goed woordje Engels, en Duits lukt ook nog wel een beetje (maar een stuk minder). Verder nog 3 woorden Spaans en Frans, maar dat mag geen naam hebben.

Ik heb een budget van ongeveer 2000-2500 euro, dus echt ruim is anders maar moet te doen zijn.

Wie gaat er mee? Liefst iemand van ongeveer mijn leeftijd, dus tussen de 20 en 30 jaar(M/V). Ik zoek een reisgenoot op basis van vriendschap, en hetero dus voor de duidelijkheid.

Groeten Olivier

Hai Olivier

even mijn oproep van dit forum gecopyeerd voor je:

Ik las je bericht op wereldwijzer.nl. Mijn naam is Gilles, 29 jaar en zoek een reisgenoot voor een fietsvakantie in oost europa (ukraine, wit rusland, slowakije, balkan in het algemeen etc lijken me erg spannend om te befietsen). Ik heb mezelf vrijgegeven van 11 junli t/m 17 augustus, dus ruim 5 weken.

Ik zoek een gezellige relaxte reisgenoot die net als ik geniet van relaxed fietsen (geen prestatiedrang qua kilometers, maar wel ECHT fietsen), die het prettig vind om af en toe te genieten van de omgeving en dus ook kan afstappen en een een museum kan inwandelen, stadjes bekijken etc. Idee is om te kamperen, zelf koken waar mogelijk maar wanneer het weer echt prut is, kan een pension / blokhut etc ook een uitkomst zijn. Gewoon relaxed op vakantie, geen financiele uitspattingen (alleen wanneer dit echt meerwaarde voor de vakantie met zich mee brengt).

Doel is een reis samen te stellen met diegene met wie ik op vakantie ga. Route niet exact vastleggen, wel de gebieden waar we doorheen zouden willen fietsen.

Ik ben hetero en heb een relatie :slight_smile:

Ben benieuwd of dit past bij je idee van vakantie vieren, hoor graag iets van je!

groeten, Gilles