Hallo avontuurlijke fietsliefhebbers
Mijn naam is Gilles, 29 jaar en zoek een reisgenoot voor een fietsvakantie in oost europa (ukraine, wit rusland, slowakije, balkan in het algemeen etc lijken me erg spannend om te befietsen). Ik heb fietservaring in Polen, Tsjechie, frankrijk, belgie, duitsland. Ik heb mezelf vrijgegeven van 11 junli t/m 17 augustus, dus ruim 5 weken. De keuze voor oost-europa betekend voor mij, interessante geschiedenis en bevolking, architectuur, cultuur en veel fotograferen…
Ik zoek een gezellige relaxte reisgenoot die net als ik geniet van relaxed fietsen (geen prestatiedrang qua kilometers, maar wel ECHT fietsen (zeg maar tussen de 40- tot 100 km per dag), die het prettig vind om af en toe te genieten van de omgeving, buiten zijn en dus ook afstappen om een museum in te wandelen, stadjes bekijken etc. Idee is om te kamperen, zelf koken waar mogelijk maar wanneer het weer echt prut is, kan een pension / blokhut etc ook een uitkomst zijn. Ergens lekker gaan eten is natuurlijk op gewoon leuk. Gewoon relaxed op vakantie, geen financiele uitspattingen (alleen wanneer dit echt meerwaarde voor de vakantie met zich mee brengt).
Doel is een reis samen te stellen met diegene met wie ik op vakantie ga. Route niet exact vastleggen, wel de gebieden waar we doorheen zouden willen fietsen.
Ik zoek een leuke reisgenoot M/V, geen affaires of gedoe. Ik ben hetero en heb een fijne relatie
Graag vooraf elkaar een beetje leren kennen (biertje, terasje), 5 weken samen reizen is best lang!
Ben benieuwd of dit past bij je idee van vakantie vieren, hoor graag iets van je!
groeten, Gilles