Hoi Allemaal,
Ik ben Nico (53 jr) en ik zoek voor deze zomer enkele reisgenoten (M/V) voor een fietsvakantie van 2 weken in Midden Europa met vertrek datum 20/21 juli 2013.
Plan :idea: voor dit jaar is Praag - Oostzee langs Oder-Neisse Radweg en mogelijk nog een stukje langs de Oostzee in Polen. Het is maar een plan dus ik sta ook open voor andere voorstellen, alleen ligt de vakantieperiode voor dit jaar zo goed als vast.
Ik fiets lekker ontspannen gemiddeld zo’n 1000 km per vakantie en ga uit van gemiddeld 80 km per dag en 20 km per uur, maar alles zoals de omstandigheden het toelaten (het moet leuk blijven). Ik reis met een lichte trekking fiets (Jan Janssen; Racerox) en lichte bepakking (Ortlieb; stuur- en achtertassen) en ik overnacht in hotel, pension of zimmer frei; net wat er op mijn pad komt. Ik ben meer een ochtend dan een avond mens en hou er van om op tijd op pad te gaan en ook weer op tijd een hotelletje (of zo) te zoeken, zodat er alle tijd is om in een leuk oud stadje rond te kijken en lekker (dat is voor mij vegetarisch) te gaan eten.
Ik vind het leuk :nod: om de reis gezamenlijk voor te bereiden en al regelmatig een (meerdaagse) dagtocht te gaan maken als voorbereiding en om op elkaars fiets gewoontes ingesteld te raken.
Heb je of hebben jullie interesse laat dan iets horen, dan kunnen we de wederzijdse ideeën eens nader bespreken. Ik ben geïnteresseerd en sta open voor goede ideeën :dag: !!