Fietsen door Europa zomer 2016.

Beste reizigers,

Voor de zomer 2016 zoek ik een fietsgenoot(te) welke samen met mij een rondje door Europa wilt fietsen.
Het zal gaan om een periode tussen de 2 en 4 weken.
Het gaan om een low budget vakantie waarbij ik zoveel mogelijk wil kamperen.
Mogelijk ook daarbij eten uit het wild nuttigen. Dus je moet wel een sterke maag hebben.
Liefst ook iemand uit mijn omgeving zodat we hier nog samen kunnen trainen.
De bedoeling van deze vakantie: plezier hebben, ontdekken, geen wedstrijd, genieten, vrijheid en blijheid.

Vorig jaar heb ik ook een fietsvakantie gemaakt in Israël van 15 dagen.
Ik had voor mezelf een route uitgestippeld door het hele land.
In die tijd heb ik 815km afgelegd met een bepakking + fiets van ongeveer 30kg.
Kosten waren ongeveer €1000,- inclusief vliegticket en kosten fiets in het vliegtuig.

Deze vakantie heeft mij aan het denken gezet. Vandaar dat ik het nu in Europa wil gaan doen.

Ik heb al veel uitgezocht wat er mogelijk is in Europa aan wildkamperen, paalkamperen of korte overnachtingen.
Een specifieke route heb ik nog niet uitgestippeld, daar wilde ik rond maart aan beginnen om dat ingevuld te krijgen.
Aan de volgende landen zit ik wel te denken om te fietsen:
België, Frankrijk, Luxemburg, Duitsland, Denemarken, Scandinavië.
Kosten voor deze vakantie van 15 dagen komen denk ik uit op ongeveer €500,-/€600,-.
Ben jij net als ik avontuurlijk en ondernemend? En zou je dit een mooi ervaring vinden?
Neem dan contact met mij op en kunnen we bekijken of er een klik is om deze leuke uitdaging aan te gaan.
Het mag via deze site of via [EMAIL=“davidie78@outlook.com”]davidie78@outlook.com, met als titel “Fieten door Europa”.

Groeten,

Davidie.