Avontuurlijke mensen gezocht voor reis door Colombia zomer 2009

Groningse zoekt leuke,gezellige en vooral niet bang aangelegde avontuurlijke mensen om een rondreis door Colombia te maken in de zomer van 2009.

Hey Groningse,

Hoelang heb je in gedachten om te gaan? Zo’n avontuurlijke reis trekt mij wel.
Ben een 23 jarige avontuurlijke jongen en heb veel reiservaring.

Groetjes Dennis

hey!

wat leuk,eindelijk iemand die durft! :stuck_out_tongue:
ik wil ongeveer 3 weken gaan.vertel eens iets over jezelf!

saludos,

josien

Hey Josien,

Ben 23 jaar ben na mijn MBO4 Autotechniek en 2 eerste jaars HTSen Alkmaar/ Arnhem gaan werken bij een machine fabriek. Hiervoor moet ik regelmatig naar het buitenland (wereldwijd) voor service, installatie en training. Daarnaast ben ik sinds 1 september begonnen bij de vrijwillige brandweer (zo vader zo zoon:smirk:). Verder als hobby’s veel mountainbiken, schaatsen en een klein beetje fotografie. Natuurlijk mogen de standaard dingen als uitgaan etc ook niet vergeten worden. Als buitenland ervaring naast m’n werk heb ik een stage in Schotland van 2 mnd. en de 2 daarop volgende zomers 2 en 3mnd in datzelfde bedrijf gewerkt. Verder ben ik avontuurlijk en ondernemend ingesteld en mag ik graag met vrienden op stap. Misschien kun jij ook wat meer over jezelf vertellen.

Misschien is het makkelijk om eens via msn een praatje te maken:
[EMAIL=“crosscountrybiker84@hotmail.com”]crosscountrybiker84@hotmail.com

Groetjes Dennis

Hoi,
Ik ben ook geinteresseerd! Zit alleen vast aan de zomervakantie. Hoe oud ben je?
Ik 32…
Groetjes Desi

N/a

Hallo,
Ik verhuis op 22 januari naar Colombia om daar spaans te gaan leren, engelse les te gaan geven (hopelijk) en natuurlijk het land rond te reizen. Ik weet nog niet hoe lang ik ga blijven, maar ik zou het erg leuk vinden om informatie uit te wisselen en contacten te hebben daar om mee rond te kunnen reizen.

Zelf ben ik een meid van 22, net klaar met mn master die ik in London heb gedaan en daarvoor heb ik ook een tijd in de VS gewoond om te studeren. Ik ben zeer geinteresseerd in andere culturen (mn master is in cross-cultural psychology bv.) en ben ook sportief aangelegd.

Het lijkt me leuk om van je te horen!

Hey!
Ik wil in de zomer ook graag een week of 3/4 weg (zie mijn post een paar onder deze), Hoewel ik me nog nooit in Colombia verdiept heb ben ik heel benieuwd naar je plannen!
Groetjes Linde