Avontuur en alles unknown in de zomer van 2010

He,

ik ben simoon, ben 20 jaar oud en van de zomer wieder jarig.
afgelopen zomer ben ik naar thailand geweest en was erg mooi:)
ik heb veel feestjes en vakanties georganiseerd. veel lol:)

ik ben op zoek naar iemand met veel humor, ben je man of vrouw/ jong of nog jonger kan me niet schelen. ik wil op vakantie, ver is meestal grappiger en gekker omdat je de cultuur niet kent en alles nieuw is.
azie zou mooi zijn maar andere landen ook prima…
ik wil graag alles open houden en eigenlijk gewoon met me backpack in het vliegtuig stappen en me laten leiden door wat op me pad komt.

daarnaast is europa, hongarije/sziget ook heel vet en heb ik een auto tot mijn beschikking en kan dus ook daarmee.

mijn vakantie in azie (1000 incl allesssss ook vliegticket en hotels 4 weken lang) was veel goedkoper dan in europa dus daarom mijn voorkeur daar naar uit maar klikt het dan kunnen we altijd iets anders verzinnen.

ik ben dus op zoek naar iemand die alles wil openhouden behalve het land en daarnaast veel feest en gek doet en niet bang is voor avontuur:)

Hey Simoon ,

Ik ben Gert , 19 jaar .
Afgelopen jaar op vakantie geweest naar de dominicaanse republiek was zeer goed bevallen alleen had wel iets meer nog willen zin van de cultuur en omgeving . Heb het er wel echt enorm naar mijn zin gehad !
Maar nu ben ik weer aan het kijken voor aankomend jaar wat ik precies wil weet ik nog niet echt , maar wil wel zoiezo ergens heen gaan !
Of dat nou azie , amerika of europa is maakt me niet zoveel uit .

Verder heb ik wel zin een nieuw avontuur en backback inpakken en gelijk naar vliegveld gaan lijkt me geen slecht idee ! >>>