Avonturier gezocht M/V, najaar 2007

In september ben ik (jongen van 23) klaar met mn opleiding MTRO in Groningen. Ik wil graag voor een langere periode (half jaar tot een jaar) gaan reizen en werken. Afrika boeit me enorm, maar ook andere continenten wil ik nog ontdekken. Het liefst zou i iets in het toerisme doen, aangezien ik daar ook in opgeleid ben.
Ik hoor van je

Heey,

Ik ben Digna en 19 jaar oud, ik ben avontuurlijk aangelegd. Ik zit op het moment nog in Ecuador maar heb al een ticket naar Mexico geboekt. Ik ga alleen naar Mexico en blijf daar 3 maanden. Ik wil graag rondreizen en het is natuurlijk altijd leuker om samen te gaan. Ik kan de basis spaans al spreken. Laat het me maar weten, ik ben supermakkelijk en avontuurlijk. Ik vlieg 13 mei naar Mexico-city.

mijn e-mail: diggie_akkermans@hotmail.com

Hoi,
In november heb ik plannen om voor drie maanden naar Tamale een plaats in het noorden van Ghana te gaan.
Ik ben nog op zoek naar een reisgenoot. Ik ben 26 en ga daar voor een paar maanden op een project voor gehandicapten werken.
Ik weet dat ze in het zelfde dorpje een project hebben lopen om het ecotoerisme te bevorderen om zo voor de lokale bevolking de armoede te bestrijden.
Iemand met een opleiding die jij hebt genoten kunnen ze vast wel gebruiken…
groetjes Angelique
vanhees_angelique@yahoo.com

Hey,
Ik was van plan om november-december 2 maanden vrijwilligerswerk te doen in Ghana of Zuid-Afrika.
Aangezien ik deze periode ga moeten beperken tot 1 maand (november dus) heb ik mijn plannen gewijzigd en denk ik erover om een maand te gaan rondtrekken. Of tenzij iemand een project kent waar ik 1 maand terechtkan?
If not zal het dus een maandje avonturieren worden, alle bestemmingen liggen nog open. Iemand ideetjes?
Ik ben 21 jaar (22 in juni), van België en heb een opleiding accountancy en fiscaliteit achter de rug en ben nog aan het werk tot 31 oktober.

Greetz, R