Ik ben niet meer de jongste maar zijn er nog mensen die zoals ik ook graag een reisje naar onbekende oorden willen maken Ik ben 53 jaar oud en wilde graag nog iets van de wereld zien. Wie lijkt dit ook leuk Ik wacht op je reactie
Beste Mien,
Ik zag je oproep en wil daar op reageren. Het is n.l. zo dat ik ook niet meer de jongste ben, maar wel goed gezond en aktief. Ik ben van plan volgend jaar 3 maanden naar afrika te gaan met als bestemming Tamale in Ghana. Ik wil daar als vrijwilliger in een weeshuis gaan werken en heb daar ook de beschikbare tijd voor. Ik heb hiervoor een oproep gedaan voor een mede vrijwilliger. Enfin je kunt mijn oproep hiervoor op reisgenoten vinden. Misschien wil of kan je niet of hebt niet de beschikbare tijd ervoor, dan houdt het op. Mijn plannen bevinden zich nog in een beginstadium, maar dat ik ga dat staat voor mij vast. Op die manier denk ik meer te zien van de bevolking en hun cultuur dan welke groepsreis ook. Ben me aan het orienteren m.b.t. de vliegticket organisatie malariapillen etc. Ik woon in Zwolle. Mocht je interesse hebben of meer weten stuur me dan een mailtje.
Met een vriendelijke groet,
Jeanette