Reisgenoot voor Ghana gezocht januari/februari 2011

Hoi,

Mijn naam is Tamarah en ben 25 jaar. Voor de periode januari/februari 2011 naar Ghana (vrijwilligerswerk doen) ben ik op zoek naar een reisgenoot, zo nodig meerdere reisgenoten, die graag mij een handje wilt helpen. Ik ben al een poos op zoek naar iemand die graag in deze tijd van het jaar samen met mij 1,5 a 2 maanden op reis wilt naar Ghana. Tot nu toe heb ik nog geen geschikt gezelschap gevonden.

Ik heb een spierziekte en maak gebruik van een rolstoel. Het is helaas niet mogelijk om zelfstandig te kunnen reizen. Daarom zoek ik via deze weg een reisgenoot die mij tijdens de reis wil helpen met een aantal dagelijkse handelingen (geen verpleegkundige taken). Je hoeft hiervoor geen verpleegkundige opleiding te hebben gevolgd.
Om elkaar beter te leren kennen en wat we van elkaar willen verwachten, lijkt me het leuk om eerst wat af te spreken in Nederland om bijv. wat te gaan doen.

Lijkt dit jou een leuke uitdaging? Of heb je nog vragen? Stuur dan een bericht. Wellicht vertel ik je wat meer over mezelf en over de reis en dan kunnen we later wat gaan afspreken.

Groetjes, Tamarah

Hoi Tamarah,

Aangezien ik in december 2010 zelf pas teug kom van een maand Nepal zal ik niet mee kunnen gaan met je (tenzij ik de lotto voor die tijd nog win:-) maar ik hoop dat jij me kunt helpen. Ik zou ook heel graag vrijwilligerswerk gaan doen in India. Hoe ben jij aan je job gekomen? welke organisatie? betrouwaar? Ik hoop dat je me kunt helpen en wens je veel succes met alles.

Wat voor vrijwilligerswerk ga je doen? en ik welke stad zit je? :wereld:
Ik vertrek in januari ook die kant op…