Mijn naam is Eva (23jaar). Ik zou naar Ghana met een vriendin die hier een tijdje heeft gewoond en elk jaar terug gaat. Helaas is mijn vriendin verhinderd en heeft haar reis moeten annuleren. Ik kan mijn ticket niet annuleren en zou graag nog wat van Ghana willen zien. Maar als vrouw alleen zie ik dat nog niet helemaal zitten. Iemand interesse om mee te gaan?
Het voordeel is wel dat ik eenmaal daar een beetje kan bouwen op de contacten die mijn vriendin daar heeft. Ze heeft daar ook een eigen crèche opgezet waarvoor men zich altijd nog mag inzetten. Daarnaast hebben we daar een contactpersoon die alle mooie plekken kan laten zien en meenemen naar gezellige feestjes.
Hoi Eva,
Wat gaaf dat je naar Ghana gaat! Ik ben er zelf dit voorjaar voor 6,5 week geweest… Veel te kort, maar onwijs genoten. Zou zo weer terug willen, maar ben hier voorlopig nog niet in de gelegenheid voor, dus geen reactie op je oproep als reisgenootje. Maar wilde wel nog even reageren dat je als vrouw alleen Ghana nog niet zo zag zitten… Ik ben zelf ook alleen gegaan, wel via een organisatie weliswaar, maar heb de ervaring dat je heel snel nieuwe vrijwilligers/reizigers ontmoet en je gemakkelijk iemand vind om te reizen. Daarbij heb ik Ghana ervaren als een heel prettig en veilig land om te reizen, mensen staan er voor open om je te helpen. Ik ken voornamelijk het Noorden, want ik heb rondom Tamale ‘gewoond’ in een gastgezin… Heel veel plezier alvast en succes met voorbereiden!
Groetjes Colinda
Mij lijkt het onwijs gaaf om eens naar Ghana te gaan! Ik ben een jongen van 23 jaar, heb al een opleiding voltooid maar begin in september weer met een nieuwe universitaire opleiding. Helaas kan ik alleen weg tussen 4 juli en 16 augustus. Is het mogelijk om de tickets qua datum aan te passen?