Ik ben op zoek naar een reisgenoot die met mij vanaf september 2009, 6 maanden weg wil naar Afrika. Hier denk ik het liefst aan Ghana/Kenia, maar een ander land is natuurlijk ook een optie.
Van Commissie SAMEN (werken met straatkinderen, www.commissiesamen.nl) heb ik al groen licht gekregen om te gaan, ik heb nog geen reisgenoot, maar misschien via deze weg…
Ook lijkt me iets als Operation Hand in Hand in Ghana (werken met verstandelijk gehandicapten http://www.operationhandinhand.nl) me erg leuk, maar heb jij andere opties, en ga je ook weg in september, misschien klikt het en kunnen we samen weg!
Ik ben 21 jaar, vrouw en (ben dan) gediplomeerd Verpleegkundige.
Ben jij, man/vrouw, maakt niet uit, lijkt het je wat, laat het dan even weten, misschien vind ik via deze weg iemand!
Hello J. ben zelf wel 55j en ex militair en samen vertrekken zou
voor my al 1 pluspunt zyn want ben van plan om voor onbepaalde tyd
Afrika te gaan verkennen !!!
Intresse ? geef my een seintje
Grts Freddy
Je plannen klinken erg gaaf!! Deze site is helemaal nieuw voor me, dus ben het nu even een beetje aan het onderzoeken…
Ik heb zelf ongeveer dezelfde plannen dan jij! Ik doe nu de opleiding SPW4 en werk met verstandelijk beperkten! Ik moet officieel nog 2 jaar naar school maar mag van school mn opleiding voor 1 jaar stop zetten.. Ik zou pas na het behalen van mn diploma naar Afrika gaan maar ik wil m`n droom graag een beetje versnellen. Nu kan ik nog gaan en staan waar ik wil zonder ergens aan vast te zitten (lees: huis, vriend o.i.d).
Ik ben al flink aan het netwerken waar ik eventueel als vrijwilliger aan de gang zou kunnen maar het is allemaal nog aardig duur voor wat je krijgt vind ik! Ik ben ook aan het kijken of het een idee is om zelf een stichting op te richten (voor tijdelijk dan) en zo op die manier geld in te zamelen om dat dan zelf uit te kunnen geven daar waar nodig! Ik ben al eens in Gambia geweest op vakantie, dus heb toen al een klein beetje cultuur gesnoven , maar niet genoeg!! Ik vind het zelf nogal gevaarlijk om als vrouw alleen daar de BushBush in te gaan, vandaar dat ik ook via deze site een beetje aan het zoeken ben!!
Ik ben trouwens 24 jaar…
Mocht je nog steeds iemand zoeken of in ieder geval wat informatie uit willen wisselen dan zou ik dat graag van je horen!!
Ik wil begin september voor 8 weken naar Zuid-Afrika… Ik ga daar als vrijwilliger bij een paarden opvangcentrum werken! Nou reis ik liever niet alleen en vroeg ik me af of ik met (1 van) jullie mee zou kunnen reizen (iig daarheen)? Ik moet uiteindelijk naar hoedspruit maar tot johannesburg zou al heel fijn zijn!