ik ben zelf van plan richting spanje te vertrekken en meschien een korte periode in frankrijk werken om daarna door te gaan naar spanje het is allemaal nog prill en kan nog veranderen wel weet ik dat het een mooie tijd gaat worden
Ik zoek daarom ook werk in spanje of frankrijk heb verschillend werk gedaan zoals horeaca,techniek,
ben een hard werkende jongeman die niet bang is om vieze handen te krijgen en zal ook (bijna) alles aanpakken
het is voor een langere tijd beging dattum 01-07-2008 tot zo lang mogelijk
Ben 22 jaar, spontane rustige soms ook lekker losse jonge man die van reizen houd en alles wat daar bij komt kijken zoals nieuwe mensen ontmoeten…verder moet je me leren kennen voor een oordeel…
ik hoop dat iemand hier op reageert zowel voor werk als meschien een mede reizer
Ik las dat je ook richting Frankrijk wou trekken.
Samen met een vriendin was ik ongeveer hetzelfde van plan.
Ik vroeg me af of je ook wist hoe je in Europa het beste aan werk zou kunnen komen?En hoe doe jij het ivm vervoer?
wat werk aangaat heb ik voldoende voor je,en valt er genoeg over te praten!! mail me anders even en krijg je me telefoon nummer.
ik ga de hele maand april en dan ga ik bekijken wat ik nog allemaal wil doen en als je interesse hebt dan heb ik genoeg beeld en geuid om je een indruk te geven van aldaar!! in spanje.
gaat een wereld open !! voor backpakken zou ik wel willen maar zit met een hond die 10 is dus dat gaat niet lukken!!! en ben nog g ebonden tot 1 juli daarna kan ik alles bekijken zoal IK wil gelukkig.
mail even op [EMAIL=“frankmichel30@hotmail.com”]frankmichel30@hotmail.com en we spreken elkaar verder man!