AVAC vakantiewoningen: klant is geen koning

Begin september hebben wij via Avac Vakantiewoningen in Grote Keeten een appartement gehuurd. Door ziekte van onze dochter zijn wij eerder naar huis gegaan. De borg van E 120,00 kon daarom niet contant verrekend worden maar zou gestort worden op onze rekening. Hiervoor werd netjes een brief verstuurd dat de borg binnen twintig werkdagen gestort zou worden op onze rekening. Het is nu 29 november en ik heb nog geen euro terugontvangen. In de tussentijd heb ik meerdere malen zowel telefonisch als per mail geprobeerd om mijn borg terug te krijgen. Ik heb zelfs een klacht ingediend bij de directie. Ik word telefonisch steeds netjes te woord gestaan en mij wordt beloofd dat de borg teruggestort wordt en dat ik teruggebeld word door de administratie. Helaas doet Avac steeds maar niet wat ze beloven.
Ik vind dit heel teleurstellend en ben benieuwd of er meer mensen zijn met dergelijke ervaringen met AVAC.

Omdat het bij AVAC gebruikelijk is dat de borg contant wordt geretourneerd is deze zaak met veel teveel vertraging afgewikkeld. Helaas was hier sprake van de “Wet van Murphy”. Uiteraard heeft client haar borg inmiddels gerestitueerd gekregen. Bericht afkomstig van administratie AVAC