Het betreft Tenten, mobilhehomes op campings tot luxueuze villa’s met prive-zwembad en tennisbaan. Van vakantieparken tot appartementen in toeristische steden.
Daarnaast verhuurt Vaccon Travel nog ca 800 groepsaccommodaties, conferentieoorden, kastelen, schepen, etc.
Deze zijn deels voor groepen particulieren, deels ook voor de zakeleijke markt, bedrijfsuitjes, vergaderingen, incentives, bruiloften, etc.
In oktober 2007 een vakantiehuis gehuurd via vaccon travel.
Hiervoor in augustus 2007 € 300,00 borg betaald.
Vaccon zou dit bedrag uiterlijk een maand na gebruik van het huis restitueren.
Tot op heden ( 11-2-2008 ) niets ontvangen omdat Vaccon geen geld heeft en beweert dit pas tegen de zomer weer beschikbaar te hebben.
Vaccon travel zal deze zomer niet meer bestaan, nadat er nu reeds tientallen klachten zijn binnengekomen op de diverse sites, en hij ook de verhuurders niet meer betaald zal alles vlug in een stroomversnelling geraken. Zijn huurders zullen gewoon terug naar huis mogen keren…
Spijtig dat het goed mogelijk is dat hij na een uitspraak van Faillissement
gewoon met een van zijn andere firmanamen verder kan doen. Nu tracht hij mijn woning nog verder te verhuren niettegenstaande dit hem via een aangetekend schrijven is verboden.
Ik heb alvast mijn lesje geleerd en werk in de toekomst alleen maar met firma’s die aangesloten zijn bij een beroepsvereniging.
halo goeiendag,
wij verhuren apartamenten in spanje in costa dorada montroig,en we hebben hetzelfde probleem , we hebben nederlandse gasten in 1 apartament en we hebben de rekening gestuurd naar vaccon travel en gebeld maar geen antwoord,
Ik zou uw willen vragen als er nog een middel is contact te krijgen met die mensen of weet u hoe de stand van zaaken is op dit moment met vacon travel?
Als uw ons zou kunnen antwoorden graag. dank u wel.
De Nederlandse Vara omroep heeft een site waar meerdere huurders en eigenaars hun gegevens kwijt kunnen. Er is iemand (Wieneke Van Buren) die meneer Bloks tot inzicht tracht te brengen doch ik denk dat ge op niet te veel meer moet rekenen