Hallo
ik ga vanaf 22 april mijn auto huren bij Real deal… op aruba
heeft hier iemand al eens over gehoord ?
Groetjes pat
Hallo
ik ga vanaf 22 april mijn auto huren bij Real deal… op aruba
heeft hier iemand al eens over gehoord ?
Groetjes pat
Nee nooit van gehoord. Kijk uit met kleine bedrijfjes. Misschien is dit wel een heel betrouwbaar bedrijf, ik weet het niet, maar de laatste tijd zijn er toeristen in de problemen gekomen met malafide verhuurbedrijven. Een auto werd gehuurd, vervolgens gestolen en de huurder werd aansprakelijk gesteld voor het totale waardebedrag van de auto. Onzin natuurlijk want zo’n auto is verzekerd. Maar er werd zonder meer een claim gelegd en gedreigd met advocaten en rechtszaken en de huurder werd flink onder druk gezet om te betalen. Ik heb van twee verschillende partijen bij twee afzonderlijke maatschappijen gehoord dat dat gebeurd is de afgelopen maanden, dus wij adviseren sindsdien bezoek altijd om maar liever bij een bekend internationaal bedrijf te huren (Hertz, Avis, Budegetcar) dan weet je zeker dat je dit soort ellende niet hebt.
Hoi,
Ja ben zelf ook benaderd door dit bedrijf voor evt verhuur.
Maar weet niet of ik het vertrouw!!klinkt te mooi om waar te zijn afl 650-, per maand incl verzekering en 24/7 service.
Ze leveren hem aan je huis en je hoeft alleen maar te betalen en je ID te laten zien??dan klinkt dit verhaal boven toch wel eng.
Dadelijk zijn het oplichters??nee wat ze zeggen beter maar gewooon de erkenden verhuurbedrijven nemen of kopen!!!
Groetjes,
Daphne.
Weet trouwens iemand wel nog betrouwbare auto verhuur bedrijven die benadert kunnen worden voor studenten (namen,adressen??).
Zou fijn zijn want bovenstaande verhuurbedrijven verhuren alleen maar hele dure auto’s en stellen de regel vanaf 23 jaar verhuren.
Hallo allemaal,
Wij hebben van 19 augustus 2010 tot en met 24 december 2010 bij Real Deal Aruba een Suzuki Jimny gehuurd.
Bij aankomst werden wij opgehaald met de auto die wij te huur kregen en werden wij netjes naar ons appartement gebracht.
De eigenaresse (Nandana Missier) is heel aardig en staat altijd voor je klaar. Onze auto maakte na 2 maanden een x een raar geluid. Toen hebben we Nandana gebeld en binnen een kwartier was ze er samen met een collega om het probleem te verhelpen.
De prijzen zijn goedkoop omdat het bedrijf zich vooral richt op studenten (zoals wij) die voor langere periode stage komen lopen op Aruba.
Om deze rede is het ook zo dat je bij Real Deal kan huren vanaf 18 jaar ipv 23!
Ik hoop dat jullie wat hebben aan deze informatie.
Dit is trouwens de site: http://www.realdealaruba.com
Daniel Vinke
ja heb dus afgelopen jaar gebruik gemaakt van real deal.E
En niets dan lof over hun!!!super service!!!en met problemen zijn ze zo bij je!!Zou het iedereen aanraden!!:zon02:
Goed om te weten… ik zi namelijk te twijfelen of ik voor een jaar een auto huur of koop.
Wat waren jullie kijt voor een auto huren per maand?
Wij huren altijd bij www.hotwheelscarrental.nl .
Niet duur en de auto staat klaar bij je huis.