Aangezien er weinig reactie komt op m’n andere oproep om met de tent op reis te gaan, ben ik eens beginnen neuzen voor autovakanties op hotel/bungalow/appartement…
En ik stootte op de volgende aanbieding:
Juni: 10 Dagen Vendrell Platja (Costa Daurada, Spanje) voor slechts 365 euro!
Met de heen en terugreis + peages + de peages, kom ik uit op 825 euro… wat wil zeggen 412.5 de man als je met twee gaat, en 206.25 de man als je met 4 gaat!
Juli/Augustus: 10 Dagen Vendrell Platja (Costa Daurada, Spanje) voor 1000 euro
Met de heen en terugreis + peages + de peages, kom ik uit op 1460 euro… wat wil zeggen 730 de man als je met twee gaat, en 365 de man als je met 4 gaat! (plaatsen vrij)
September: 10 Dagen Vendrell Platja (Costa Daurada, Spanje) voor slechts 280 euro!
Met de heen en terugreis + peages + de peages, kom ik uit op 700 euro… wat wil zeggen 350 de man als je met twee gaat, en 175 de man als je met 4 gaat! (nog veel plaatsen vrij)
Aangezien het een bungalow is heb je geen materiaal zoals tenten mee te sleuren, met als gevolg dat met 4 personen reizen enorm comfortabel wordt…
Infomatie op :
www.yaxai.net/reis2008/autovakantie-sunjets-01.jpg
www.yaxai.net/reis2008/autovakantie-sunjets-02.jpg
www.yaxai.net/reis2008/autovakantie-sunjets-03.jpg
www.yaxai.net/reis2008/autovakantie-sunjets-04.jpg
momenteel is er een vroegboekkorting van zo’n kleine 25 euro… dus snel reageren is de boodschap.
informatie of me contacteren kan via http://wereldwijzer.yaxai.net (chatroom) of msn: [EMAIL=“tim@topradiochat.be”]tim@topradiochat.be