Autohuur Australië (prijsvergelijker)

EasyTerra Autohuur Australië is een onafhankelijke prijsvergelijker op het gebied van autoverhuur. De prijzen van de bekende autoverhuur bedrijven worden in ons systeem vergeleken, zodat u als consument altijd tegen een gunstig tarief uw huurauto bij ons kunt boeken.

EasyTerra Autohuur Australië i

Nou, zo onafhankelijk is EasyTerra niet!
Ze bemiddelen nl zelf ook voor autoverhuur.

Bovendien zoeken ze maar op een handjevol aanbieders. Car del Mar is daar bijvoorbeeld al niet bij, maar ook WTC, Sunny cars ontbreekt :mad:
Het loont de moeite om je in te schrijven voor nieuwsbrieven van bijvoorbeeld Auto Europe en Car del Mar. Die hebben regelmatig aanbiedingen en die worden niet in de EasyTerra vergelijkingen meegenomen.

1 like

Om maar even de tip te geven die alle andere tips overbodig maakt. Maak gebruik van “relocation”. Bespaart je heul veul dollars.

En weet je ook hoeveel tijd je krijgt om een auto van a naar b te brengen. Meestal niet zo heel veel: imoova.com | Vehicle Relocations
En het moet net je route zijn, en de periode waarin jij je reis hebt gepland. Dus om nou te zeggen dat alle andere tips overbodig zijn…

Beste Willem,

Grappig dat je mijn uitspraak als zeer letterlijk ervaart. Ik heb zelf goede ervaring met relocation en je zit zeker niet op de schopstoel! Als backpacker plan je overigens zo min mogelijk;)

Hoe niet-letterlijk kun je deze zin van jou nemen: ****de tip te geven die alle andere tips overbodig maakt
En heb je gezien in de link die ik meestuurde: Broome - Perth 5 dagen; Airlie Beach - Sydney 4 dagen, Brisbane - Sydney 1 dag, Brisbane - Cairns 3 dagen? Wat wil je dan als zo min mogelijk plannende backpacker onderweg nog doen?
Relocation is een prima prachtige prettige supergoedkope vervanging voor de Greyhound Bus of iets dergelijks. Om van A naar B te komen. Het is behalve liften en onder de sterren slapen de goedkoopste manier, dat zeker.