Auto verkopen in Accra

Hallo allemaal,

Mijn man en ik hebben momenteel in Accra een auto staan, die we graag willen verkopen.
Hij is vorig jaar gebruikt toen we Ghana bezochten, maar we zijn nu weer terug in Nederland. We overwogen aanvankelijk om de auto aan te houden, maar omdat we waarschijnlijk niet op korte termijn terugkeren, hebben we besloten hem toch van de hand te doen. Dat is alleen een beetje lastig als je zelf in Nederland zit. Iemand tips hoe dit aan te pakken? Of evt. geïnteresseerd?
Het is een Toyota Corolla 2005.

vriendelijke groet!

Hallo,
In augustus ga ik weer naar Ghana. Omdat ik daar een aantal maanden per jaar verblijf heb ik een auto nodig.
Is de auto nog in orde en wat is jullie vraagprijs?

Groetjes Willem!!

Hallo Willem,

Ik heb hier een korte advertentie gezet: http://www.ghanacar24.com/ad/9176-Toyota-Corolla-2005
Mocht je geïnteresseerd zijn, kun je een mailtje sturen naar het genoemde mailadres: atta1515@hotmail.com (kan gewoon in het Nederlands, hoor). De auto staat nu bij een vriend. Als je een kijkje wilt nemen als je in Ghana bent, kan dat altijd.
De auto is vooraf uitgebreid gecontroleerd door een monteur; we hebben er onlangs een nieuwe accu in laten plaatsen. Het is een betrouwbare auto, wij hebben ons er veilig in gevoeld.

vriendelijke groet,