Goededag, mede reizigers.
Wij hebben dus een vliegreis geboekt naar cairns.
Nu is onze vragen we willen ons verplaatsen door middel van een auto, maar wat is nou het verstandigst en een beetje goedkoop huren of kopen. Hoor overal dat huren gewoon duur is. Nu is mijn vraag hebben mensen hier ervaringen mee. Wat ben ik ongeveer kwijt per dag voor een huur auto inclusief verzekeringen enz enz. Heb ook gehoord dat er carmarkets zijn in cairns heeft iemand daar ervaring mee. Wat ben je ± kwijt voor een redelijke auto en hoe zit het met regelen van de verzekering en het weer verkopen in syndey. Zou krijgen iemand willen spreken die hier ervaring mee heeft.
thanks.
Wilco,
Wilco02@gmx.net
Beste wilco,
Misschien dat je wat hebt aan deze link http://www.aroundtheglobe.nl/allesover/inf…/australie/2/7/
hier staat vanalles over het kopen van een auto en waar je op moet letten. Je hebt inderdaad gelijk dat er in Cairs veel plekken zijn waar je een auto kunt kopen, en zeker van backpackers als je dat wil. Wanneer je een beetje de tijd hebt om te zoeken kun je ook veel van de prijs afhalen omdat mensen hun auto kwijt moeten omdat ze naar huis vertrekken.
Succes met voorbereiden !
Erik
Bedankt, voor de info.
Helaas heb ik die pagina al is gelezen. zoek eigenlijk iemand die al is een auto heeft gekocht. Een auto kopen lijkt me geen punt, maar hoe zit het met de verzekering registratie en het verkopen van je auto. Ik zelf zou denken dat ze daar wel zo iets hebben wat allemaal onder een dak zit. Of werkt het daar niet zo?