Auto verkopen in Cairns

Hallo allemaal,

Mijn vriendin en ik zijn bezig om onze auto te verkopen in Cairns. Het is een ford Falcon van 94. We verkopen hem met alles campinguitrusting erin (matras. koelbox, stoelen, potten en pannen, bestek, kookset en nog veel meer). We zijn al langs alle hostels geweest om advertenties op te hangen. Op internet geplaats maar nog niet veel reacties. Het is een beetje een slechte tijd om de auto te verkopen. Maar goed we zitten nu een beetje vast en probeer via deze site een oproep te plaatsen. Het is een erg betrouwbare auto we hebben van een dealer gekocht en hij is helemaal gecheckt en gemaakt voor de aankoop. Wij rijden er nu twee maanden in en hebben gelukkig helemaal geen problemen gehad, een erg betrouwbare auto. Alle registraties en papieren hebben we bij de auto. Er zitten nieuwe voorbanden en remschijven onder. Dus mocht iemand een auto willen kopen of iemand weten die een auto in Cairns nodig heeft kan contact met ons opnemen. Ons australische nummer is 0424585393. Verder kun je ook een e-mail sturen naar [EMAIL=“angenietbusman@hotmail.com”]angenietbusman@hotmail.com. Mocht je vanuit nederland contact met ons willen hebben dan is het nummer: +31627900844. Dit is een speciaal nummer zodat diegene die ons belt vanuit Nederland de gewonen kosten betaald en wij 1 euro per gesprek. Wij vragen 2700 dollar voor de auto en onderhandelen is natuurlijk mogelijk.

Dus ben je opzoek of weet je iemand die opzoek is naar een betrouwbare auto met alle campingspullen die je maar nodig hebt en een goede prijs en natuurlijk met de juiste papieren. Neem dan contact op met ons !!

Groetjes,
Ilona en Angeniet

vragen/gratis advert. die zo overduidleijk over 1 land gaan plaats je NIET hier-maar op landenforums->dat land (OZzieland bijgenaamd)

Hallo,

Ik heb het bericht verplaatst naar Vervoer in Australië.

Groetjes,

Leontien