auto huren in Esquel, drop off Bariloche

Hoi !
Weet er iemand of je in Esquel een auto kan huren en deze inleveren in Bariloche ? Welk autoverhuurbedrijf ?
Grtjes,
Cindy

Hola Cindy,

Flipsen zal dat wel weten, hij woont in Bariloche. Eén ding weet ik wel, check verschillende autoverhuurbedrijven qua drop-off kosten, want die prijzen lopen sterk uit een.

groet
Jan

De vraag is: waarom zou je een auto willen huren in Esquel en deze in Bariloche inleveren? Er rijden dagelijks bussen, wat veel goedkoper is. De auto zou ik in Bariloche huren, is ook goedkoper dan in Esquel (durf ook niet te zeggen of daar een goede autoverhuurder zit eerlijk gezegd).

Desalniettemin, ik zal het navragen aan onze vaste verhuurder!

Onze vaste verhuurder (www.brcar.com.ar) in Bariloche rekent $600 voor de dropoff-kosten.

Hoi ! Waarom auto huren in Esquel ? Dit is de redenering, die we maakten. Gezien we vanuit Puerto Madryn komen, dachten we zo de lange busrit wat in te korten naar Bariloche. We wilden dan één overnachting doen in Esquel en met de auto naar het NP Los Alerces te rijden. Het lijkt ons ook een mooie route met de auto van Esquel naar Bariloche, omdat je dan eens af en toe kan stoppen onderweg. Met de bus kan dit niet. Maar als de drop off kosten echt zo hoog liggen, dan denk ik niet dat het de moeite loont, … .
Misschien kunnen we dan inderdaad beter de lange busrit in één keer doen van Puerto Madryn naar Bariloche ofwel toch onderbreken met 1 nacht, het park Los Alerces bezoeken in de voormiddag en dan met de bus naar Bariloche en daar een auto huren … .
Als iemand toch een autoverhuurder zou weten in Esquel met redelijke drop off kosten, je mag het ons altijd laten weten !
Grtjes en bedankt alvast voor de vorige reacties …

Als jullie de tijd hebben en een beetje goed kunnen plannen is er nog een veel leukere optie: op vrijdagmiddag de bus vanuit Puerto Madryn naar San Antonio Oeste (3,5 uur) en dan aan boord van de Tren Patagonico! Geweldige belevenis, off the beaten track en je rijdt in 1x (het filmpje op de website is ERG versneld overigens) naar Bariloche. Neem wel een tweepersoons camarote, anders is het het niet waard.

Lijkt me ook leuk om te doen!
FF off topic… ik zag je advertentie in Voetbalmagazine. Nog wat klantjes opgeleverd?

Niet voldoende voor de groepsreis, maar 2 mensen gaan de reis op individuele basis maken :slight_smile: