Australiërs in Bali

Beste Lezer,

Dit jaar zijn wij van plan om naar Bali (Kuta) te reizen. De bedoeling is dat wij begin augustus of eind september vertrekken. Ik heb vernomen dat er vele Australiërs (vanwege het surfen) Bali bezoeken en ik wil daar graag rekening mee houden. Wij houden wel van een beetje levendige drukte. In welke maanden trekken de Australische toeristen naar Bali of zit daarin geen verschil.
En qua weer:zon02:, is augustus of september de beste periode.

Alvast bedankt voor jullie reactie(s) :wereld:

Er is ook een Bali-forum hier :wink:

Het drukste seizoen qua Australiers is rond de kerst, qua Europeanen in onze zomer. Maar altijd is het mogelijk om op Bali drukte en gezelligheid op te zoeken, net zoals het ook altijd mogelijk is de drukte te vermijden en rust te vinden.

1 like

Australiers zitten er het hele jaar door.

1 like

lol2, Balinezen ook… Als je het bericht van Jenny goed gelezen had :*** Het drukste seizoen qua Australiers is rond de kerst, qua Europeanen in onze zomer***, dan had je niet zo snel op de reageerknop gedrukt.:chin:

Ik ben eind augustus/begin september geweest en het werd met de dag benauwder (vochtiger), omdat je steeds dichter tegen het regenseizoen aankomt. Maar het was wel elke dag mooi weer, in drie weken tijd amper regen gezien.

En er waren heul veul Aussies! En het was overal druk, dus als je drukte zoekt, zit je dan goed. We gaan dit jaar in mei/juni, net voor het hoogseizoen, wellicht is het dan wat rustiger :wink:

Australiers gaan inderdaad het hele jaar ze zijn er gek op. Ze zeggen dat Bali bij Australie hoort.