Hello folks, Ik ben Sipke Hogeboom 21 jaar en zit momenteel in Sydney… Ik ben hier samen met een vriendin gekomen om te gaan backpacken. Helaas is zei vlak van te voren verlieft geworden op iemand uit NED en mist diegene enorm envliegt daarom 1 Dec 2008 naar huis. We vliegen 30 Sep door naar brisbane om daar te werken… Ik wil graag in december weer in Sydney zijn omdat dit gewoon een te gekke stad is! We hebben in totaal maar een week in Sydney gezeten en kennen hier nog niet echt veel mensen. Ik zou hier heel graag oud en nieuw willen vieren… DUSS als je ook een btje prettig gestoord bent en je zoekt nog een reis buddy… Let me Know!
:vak02:
Hoy Sipke!
Hoe is het? Als je nog in Sydney bent zal alles vast goed zijn ![]()
Ik ben Anita, ook 21 jaar en kom uit Rotterdam. Ik ben dit jaar ook naar Australie geweest. Ik heb 5.5 maanden in Sydney gewoont en het was GEWELDIG. Ik mis het heel erg ![]()
Maarrrrr ik kom 5 februari terug om vrienden te bezoeken die ik daar heb gemaakt. Ik blijf waarschijnlijk alleen in Sydney als ik overvlieg. Ik denk dat ik daar een paar weken zal blijven. Daarna vlieg ik over naar Noord Nieuw Zeeland voor een aantal maanden.
Lijkt het je ook leuk?? Dan hoor ik het wel. Op mijn page is meer te vinden…
Groetjes Anita