Australie Op Een Ruige Manier? Wie Gaat Mee?

(ik weet het- ik heb nog een oproep staan. Dat is omdat ik absoluut niet weet waar ik heen wil. Dat ligt onder ander ook aan een leuke reisgenoot. Ik heb (nog) geen voorkeur voor bestemming.)

Hoe klinkt dit? >>> deze reis vond ik op het Internet. Lijkt dit je nu ook wat, en kun je in de periode 23 juni-21 juli? Wil je graag een leuke avontuurlijke reisgenote van 25 (den haag)? Ben je zelf tussen de 24-33? Stuur me dan een berichtje! Ik wil mijn reis graag gaan boeken!

*Want to rough it Mate? Niet bang om wat af te zien?
Ga je voor veel sportiefs in je reis en reis je liefst per 4WD off-the -beaten track? Slaap je liever in een typisch Australische swag bij het kampvuur dan in een hotelbed? Dan is deze reis een must want ervaring is niet nodig. Een sportieve instelling en goede conditie natuurlijk wel.
Na aankomst in Darwin en een dagje acclimatiseren doorkruis je per speciaal uitgeruste 4WD truck de bekende maar vooral ook de minder bekende regenwouden van het Kakadu National Park. Na een nacht Darwin om het stof af te spoelen, vlieg je naar Alice Springs, startpunt van een 5-daagse trek met Ayers Rock, de Olga’s maar ook de afgelegen Palm Valley.
Terug in Alice vlieg je door naar het tropische Cairns voor een wat rustiger regenwoudtrip naar Cape Tribulation en een Reefcruise. Dan vaar je naar Fitzoy Island voor een dagje sportief zeekayakken rond het eiland. Vervolgens mag je van ons gelukkig ook nog even relaxen in Cairns (ga je tot het gaatje: Raften over de Tully Rivier kan natuurlijk ook!) om dan af te sluiten met het trendy Sydney. *