Mijn naam is Jeffrey en de laatste tijd heel erg lopen twijfelen of ik wel zo ver moest gaan als ik zo onervaren reiziger ben. Toch heb ik de knoop gewoon doorgehakt. Ontslag is al ingediend! Dus vanaf 13 maart ben ik vrij om te gaan en staan waar ik wil.
Ik wil Australie of Azie gaan ontdekken door op verschillende plekken te leven. Rondreizen met een rugzak ;-). Misschien af en toe een baantje in Australie aangezien daar het leven nogal duur is. In Azie zou ik dan richting Thailand, Filipijnen, China, Indonesie ed. willen gaan! Dit allemaal low-budget!
Wie heeft er nog meer plannen om die richting op te gaan? Ik zou graag met die mensen in contact komen aangezien ik wel wil maar liever niet alleen! Iemand zin om mee te gaan?
hi jeffrey, vanaf 1 april zit ik in nieuw zeeland om dan via australie , indonesie en india te trekken. ook een paar maanden. dus als we contact houden: wie weet!
Onno
hai jeffrey,
ik zit vanaf 3 mei een paar maanden in australie en zoek nog een toffe reisgenoot, en ik ga ook liever niet alleen, dus ik weet niet wat jou plannen zijn
Hoi Jeffry,
Ben zelf ook geen ervaren reiziger, maar heb toch de knoop doorgehakt en vertrek September/Oktober 2009 voor een jaar naar Australie. Zou ook graag een gedeelte van Azie meepakken, Indonesie, Bali en Nieuw Guinea. Heb jij al vaste plannen gemaakt zoals wanneer je vertrekt en waar je allemaal heen gaat? Ik vind het namelijk erg moeilijk een soort van route te maken, er is zoveel te zien!
Ik zou ook niet graag alleen reizen, dus ben ik op zoek naar mensen die in dezelfde periode in Australie zitten en een gedeelte samen zouden willen reizen…
Groetjes Elise