Australië maand augustus? buddy gezocht!

Hi Allemaal,

ik zal me even voorstellen, ben een Fem 24 jaar en woonachtig in Noord-Brabant

ik ben afgelopen maand tot de conclusie gekomen dat ik wil gaan reizen.
op dit moment ben ik werkzaam bij een detacheringsbureau dus maanden weg
gaat niet lukken! dit wil ik wel in 2017 gaan doen. maar om vast een beetje
in te komen ben ik op dit moment opzoek naar een reisbuddy die met mij een maandje
naar Australië wil (maand Augustes)

natuurlijk kunnen we in een maand niet alles zien maar geloof mij dat kan je niet eens in 3 maanden.
zoiezo wil ik er alles uithalen wat er uit valt te halen. auto huren of met openbaar vervoer dat is geen probleem voor mij…

ik zie verschillende verhalen maar werken daar is niet mijn bedoeling. het rond trekken daar trekt
mij erg aan. maar ook een hotel vind ik niet erg hihi, eerlijk gezegd ben ik helemaal nieuw en moet
ik alles nog ontdekken. stiekem ben ik opzoek naar iemand die net wat meer ervaring hier in heeft
en die dit met mij wil delen.

mijn doel van deze vakantie is het bezoeken van verschillende steden, de cultuur zien met
eigen ogen, de mensen, het eten, het strand ( leren surfen ) kortom ALLES wil ik zien, tevens
ben ik ook in voor avondjes stappen!

Ik heb nog nooit z’n vakantie gemaakt vandaar dat ik iemand zoek die deze experience aan durft met mij…
ben jij zo iemand? of wil je meer info let me know.

hoor graag van jullie

X Fem

Hallo Fem,

Staat de maand Augustus vast voor deze reis of heb je nog meerdere opties?
want dan heb ik zeker interesse !

Groetjes Elisa

Dag fem,

Ik ben zeer geinteresseerd in je voorstel! Lijkt me leuk! En australie staat al zo lang op mijn lijstje.
Ik zelf ging al op reis naar canada en ecuador. Wel in het gezeldschap van mijn broer. Die regelde zowat alle zaken. Maar ik ben zeer nieuwsgierig en sta open om dingen te ondernemen.

Ikzelf werk in de gehandicaptensector dus lijkt me 1 maand ok, meer is onmogelijk. Dit valt te regelen.

Als je wil kan je contact opnemen: karopauw@hotmail.com.