Mijn naam is Lianne, ik ben 25 jaar en klaar met mijn hbo-opleidingen. Vanaf september wil ik gaan reizen langs de oostkust van Australië en ‘even’ de Outback in. Daarna wil ik naar Zuid-Oost Azië (misschien van te voren nog naar Nieuw-Zeeland). Ik ben gemakkelijk op reis, vind het leuk om ter plekke dingen te ondernemen, ben avontuurlijk ingesteld en hou van cultuur, natuur, strand en af en toe uitgaan. Verder vind ik jungletrekkings en andere avontuurlijke dingen superleuk. Zoek jij ook een reisgenoot voor deze periode of een deel ervan en heb je ongeveer dezelfde plannen? Ik hoor het graag :).
hoi,
ik ben robbert (24)ik wil rond eind september richting azie vertrekken en dan door de landen thailand maleisie sigapore en indonesie reizen wil dan via bali naar sydney vliegen waar ik rond nieuw jaar wil aan komen.in australie heb ik een working holyday visa.
misschien vind je het leuk om in contact te komen.
ik vlieg op 12 september richting Sydney om ook de oostkust te gaan doen. Ik heb mijn terug vlucht geboekt op 16 oktober vanaf Cairns. Tussendoor wil ik nog een keer naar Perth vliegen, naar mijn zus. Dit zal waarschijnlijk ergens in de laatste week zijn. Ik ben trouwens 27 jaar en ik heb mijn opleiding tot operatieassistent net afgerond. Het lijkt me leuk om met je in contact te komen.
Hoi Liannne,
Ik ben van plan om in december,januari of februari (datum is nog niet bekend ivm vakantie) naar de Filippijnen af te reizen om daar wat kennissen te bezoeken.
Dat wil ik een week doen en daarna wil ik verder reizen in dat land of een ander land.
Mocht je plannen in die tijd in die richting hebben dan lijkt het me leuk een te kijken of er gezamelijke interesses zijn.
Mijn naam is Rico, 25 jaar en heb een beetje dezelfde reis op de planning staan. Ik wil komend (college)jaar zoveel mogelijk van de wereld zien waaronder dus wat jij op de planning hebt. Ik hou ervan om dingen te ondernemen, ben zeer sportief ingesteld en als ik het zelf mag zeggen ook de moeilijkste niet. Ben je nog steeds op zoek naar een reispartner en wil je meer van mij weten hoor ik het graag!
Ik weet niet wat je reisschema ongeveer is maar ben van plan januari/februari vier of vijf weken in Azie te reizen (thailand, vietnam, laos, cambodja). Nu ben ik ouder (39) maar heb vorige jaar een deel van Indonesie met iemand gereisd van 28 en dat ging ook qua interesses meer dan prima. Ik loop blijkbaar wat achter Probeer graag nieuwe dingen uit, natuur, cultuur, uitgaan, ontmoet graag nieuwe mensen, en vind het vooral een stuk leuker om tegen iemand te kunnen zeggen hoe prachtig iets is ipv het alleen op de foto te zetten!