Hoi Reisgenoten!
Ik ben Jeroen Degeling, 25 jaar en heb zojuist mijn baan opgezegd!
Dit omdat begin oktober mijn grote reis van start zal gaan!
Op 3 oktober start ik in Bangkok.
In Azië zal ik 1,5 maand rondreizen door o.a. in Thailand, Cambodja, Vietnam, Laos en Maleisië. Een maand hiervan reis ik in een Internationaal gezelschap onder begeleiding van een gids om een beetje te kunnen wennen aan het leven als backpacker (Indochina tour).
Op 27 november reis ik via Singapore door naar Sydney waar ik 28 november aan zal komen. Ik ben van plan om 3 maanden door Australië rond te reizen.
Vanuit Sydney wil ik in elk geval de East Coast afreizen. Frazer Island en Whitesundays zijn natuurlijk een must. Ook Alice Springs en the Great Ocean Road staan hoog op mijn lijstje.
Maar in Australië heb ik nog helemaal niks vast staan. In feite alleen mijn aankomstdag in Sydney.
Ik wil erg graag leren surfen, even als het mogelijk is mijn duikbrevet halen. Verder ben ik avontuurlijk ingesteld en ben ik ook niet vies van een feestje hier en daar.
Ik ben benieuwd of er rond die tijd ook reizigers aankomen en ben benieuwd naar jullie plannen. Wellicht kunnen we ideeën uitwisselen of zelfs een stuk samen op pad gaan!
Ik hoor graag van jullie,
Groeten Jeroen