Australie backpacken of Zuid-Afrika vrijwilligerswerk begin oktober 2008

Hallo allemaal!

In eerste instantie was ik vorig jaar van plan me in te schrijven bij geneeskunde. Mijn cijfers waren niet hoog dus als het niet zal lukken wilde ik vrijwilligerswerk gaan doen in Zuid-Afrika. Ik had al contact met het weeshuis enz. en toen zakte ik.
Ik doe nu nog een jaartje over, maar het begint wel weer te kriebelen.
Ik weet alleen niet meer wat ik nu wil. Backpacken in Australie of vrijwilligerswerk doen in een weeshuis in Zuid-Afrika.

Heeft nog iemand dit probleem?

Ik wil zowieso niet alleen op reis dus ga jij naar Australie of Zuid-afrika begin oktober 2008, dan zou ik het leuk vinden om wat van je te horen :teeth:

Groetjes!!

Hey,

Ik zelf ben van plan begin oktober 2008 naar Australie te gaan voor een langere periode. Minimaal een half 6, maar zit te denken aan een jaar. Heb eerlijk gezegd nog geen concrete plannen gemaakt maar zit er wel aan te denken om daar een auto te kopen om rond te trekken. Ook ben ik van plan zowel de Oost als West kust te bezoeken. Weet niet wat jij zelf allemaal in gedachten hebt maar ik hoor het wel!

Groeten Boy

Heej!

Als ik naar Australie ga dan wil ik ook minstens een half jaar. Auto kopen en inderdaad rondtrekken. Lijkt me echt heel leuk.
Maar ik zit dus heel erg te twijfelen wat me leuker lijkt, in een weeshuis werken in Zuid-Afrika of backpacken in Australie.

Groetjes!!