Australie 2005

Hai Johan,

ik zou willen zeggen dat ik ging in september 2005, maar weet niet of dat erin zit… Ik ben zelf al eens geweest in 2002 en het is echt de ervaring van mijn leven geweest. Ik las dat je graag met mensen wil mailen over voorbereidingen e.d. Mocht je wat willen weten, misschien kan ik je dan helpen met mijn ervaringen? Mocht jij of andere mensen vragen hebben hoor ik het wel, in ieder geval veel plezier met de voorpret!

Groetjes, Mariel

Wie gaan er in september 2005 ook naar australië?

Ik ben van plan daar een auto te kopen en 6 maanden lang de tijd van m´n leven te hebben door te reizen en te werken in australie!!

Grtz Johan

hi

Hier nog eentje!
Rond september 2005 vertrek ook ik naar australie, en daarna thailand. ben van plan om in totaal 6 maanden (misschien iets langer) weg te blijven. Concrete planning is er nog niet, wel de zekerheid dat ik ga. Hoe is het met jullie planning?
als iemand wil mailen over het plannen, maybe dat we mekaar kunnen helpen… jimmy.duchateau@gmail.com

gr,

Jimmay

Hai

Nou ik ben dus ook van plan om ergens eind september te vertrekken, voor zo ongeveer 10 maanden.
het lijkt mij ook heel leuk om alvast wat ervaringen uit te wisselen wat betreft de voorbereidingen enz.

Ik ben al op een informatiedag van activity geweest, maar wat ik mij afvroeg is of je niet een beetje gebakken lucht koopt?..

Ik ben ook op zoek naar meisjes van mijn leeftijd, 18 jaar…
die ook een jaartje naar australie gaan, of al geweest zijn.
mijn ouders maken zich namelijk nogal zorgen haha

groetjes sophie

vergeten te zeggen, maar ik ben ook van plan om op de terug weg een stopover te maken in b.v tailand daar ben ik nog niet helemaal over uit.

sophie

Hé hallo,

je plannen trekken me wel aan! ik ben marleen 22 jaar student SPH. ik wil heel graag juli/aug weg. lekker een paar maanden er tussenuit. ik wil wat meer zien van de wereld. ik vraag me alleen af wat je budget is om dit allemaal te ondernemen. ik heb namelijk niet genoeg geld om alleen maar rond te reizen. ik wilde daarbij ook nog gaan werken.

groetjes marleen
mag me wel terug mailen als je dat wilt> marleenvrielink@hotmail.com

Ik heb ook plannen om na aankomende zomer mijn tas in te pakken en richting australie/nieuw zeeland te vertrekken.
Mijn plannen zijn nog niet heel erg duidelijk, maar ik wil na de zomer gaan ( september/oktober) en dan voor een aantal maanden blijven, en eventueel werken.
Ik wil wel graag alleen gaan, maar de stap is geloof ik toch net even iets te groot, helemaal wat dat vliegen betreft (:
Ik ben 18 jaar, en dus ook op zoek naar iets van een reis, of vlieggenoot
mijn email adres is loesje1917@hotmail.com
groetjes

hallo allemaal,

ik wil ook graag eind oktober/november naar australie, en het liefst ook naar nieuw zeeland. wil liever niet alleen daar heen, dus het lijkt me erg gezellig om samen met iemand te gaan. johan, jou idee om daar een auto /busje te kopen en daar in rond te trekken lijkt me ook super. zo bespaar je heel wat kosten. wil daar sowieso wel gaan werken.

groetjes rinskje :smiley:

heey Johan!!! eigenlijk ben ik wel heel benieuwd wat je plannen nou zijn… ben je ook van plan om daar te gaan werken??. ik zit net pas met het idee om naar australie te gaan. vandaar.
groetjesss INGE