Aupair Gezocht

(Bericht inclusief mailadres verwijderd.)

Hi,

Ik ben een serieuze en betrouwbare meid van 17 jaar oud. Ik heb ervaring met kinderen doormiddel van onderwijs. Mijn moeder is namelijk kleuterleidster op een school voor asielzoekers geweest. Daarom is het mij jaren lang gewoon geweest 's middags langs te komen om te helpen. Ook bij schoolreisjes en dergelijke activiteiten was ik van de partij. Ik heb daarom ervaring met kinderen die gedragsgestoord zijn en/of niet (zo goed) kunnen leren.

Ik zoek een baan als au pair waarin ik eigen verantwoordelijkheid heb, en ook af en toe een dagje vrij. Ik zou graag werken met kinderen tussen de 4 en 12 jaar het is me om het even of ze gehandicapt zijn. Het enigste waar ik mee zit is in welke mate je zoon gehandicapt is en op welke manier (lichamelijk en/of geestelijk).

Liefs Ava louise

Sorry, maar deze functie is al bezet, ik heb je een mail gestuurd van een gezin in Parijs dat nog een au-pair zoekt.

Aupair gezocht voor een gehandicapt jongentje van 8 jaar in de mooie Dordogne (Frankrijk). Pa en ma runnen een naturisten camping en hebben hun handen vol aan de gasten. Interesse voor deze uitdagende job? Mail dan voor meer info: ********

Ook voor 2005 weer actueel!
Dringend op zoek naar Noortje Zijlstra.

Allen hartelijk bedankt voor de reactie’s, er is weer iemand gevonden voor het seizoen 2005. Iedereen een fijne (werk)vakantie toegewenst!

Vriendelijke groet,
Kees