Wat? een leuke enthousiaste aupair.
Waar? in de Provence, Zuid-Frankrijk.
Wanneer? vanaf de 2e week van augustus tot minimaal eind oktober.
Gezin? Niels 8, Eline 7, Luc 4, en Jules 2 met hun papa Daan en mama Elvira.
Eerste indruk? www.marottevins.com
Wij zijn een nederlands wijnboerengezin in de Provence en de reden dat we pas zo laat deze advertentie zetten is dat onze aupair (ons toppertje Meggy) helaas een auto-ongeluk heeft gehad waardoor ze ons jammergenoeg zal moeten verlaten. Ze gaat het waarschijnlijk komend jaar weer proberen maar nu zoeken wij voor de komende nazomer een nieuwe aupair. In augustus hebben de kinderen nog vakantie maar in september gaan ze alle 4 naar school. Dan zullen wij erg druk zijn met het binnenhalen van de oogst waardoor we graag een leuke aupair voor onze kinderen in huis hebben.
Als het klikt vinden we het ook prima als je de winterperiode blijft.
Wij zijn in voor elk goed idee, reageer maar eens!
Ik las dit bericht en ik was benieuwd of jullie nog een leuke aupair zoeken voor de zomer van 2006. De periode juli en augustus.
Het is misschien een beetje vroeg, maar het lijkt me leuk om als aupair te gaan werken voor de 2 zomermaanden van de vakantie in 2006, vandaar dat ik al een beetje was gaan kijken op verschillende sites.
Ik hoop dat jullie dit bericht lezen en een reactie kunnen zenden.
Hallo Suzan,
je bent er zeker op tijd bij om je plannen voor de komende zomer te maken.
Hoe ik het het volgend jaar wil doen heb ik nog niet helemaal in beeld. Maar ik sta open voor elk goed idee!
Stuur me maar eens een mail met daarin wat meer informatie over jezelf.
Wie is Susan? Heb je een rijbewijs?
We zijn op dit moment druk met onze druivenoogst en dat vraagt veel energie. Door de regen zijn we nu al een beetje vertraagd met de planning. Gelukkig is de kwaliteit goed en de sfeer hier nog beter.
Voor nu zoek ik nog een aupair (extra) omdat ik toch weinig thuis blijk te zijn.
Sarah is nu bij ons en ik zou haar graag een beetje willen ontlasten door een tweede aupair voor de komende maand erbij te vragen. Ken je mischien nog iemand die een maandje zin heeft om dit te doen.
In ieder geval wacht ik je mail af en zal ik, als alle druiven binnenzijn, eens rustig met jou gaan kijken wat de mogelijkheden zijn voor komende zomer.
Tot mails, Elvira van Dijkman, Domaine de Marotte, elviravd@wanadoo.fr
Van eind september tot eind oktober-midden november zou ik in Zuid-Frankrijk zijn, en ik zoek nog iets om even te kunnen logeren in ruil om wat te helpen met allerlei dingen, dus als je mijn hulp nog kan gebruiken, mag je me zeker mailen op [EMAIL=“sofieluyten@hotmail.com”]sofieluyten@hotmail.com!
Ik en mijn vriendin Lavender studeren samen frans aan de universiteit van Leiden. Wij passen heel vaak samen op en zijn dol op kinderen. We zijn al een tijdje op zoek naar een leuk gezin om een paar maanden als au pair in Frankrijk te gaan werken. Enerzijds om ons frans een beetje te verbeteren en natuurlijk omdat we het heel leuk vinden om met kinderen te spelen! We hebben al ervaring vanaf toen we 13 jaar waren (we zijn nu allebij 19).
We zouden het heel leuk vinden om een paar maanden bij jullie te werken.
Hebben jullie misschien nog een au pair nodig? of zijn jullie al voorzien?
Stel ons gerust vragen!
Groetjes Marijke en Lavender