Zoek je een gezellige familie in een fantastische omgeving in Frankrijk dan ben je bij ons aan het juiste adres! Ik (Christa 31) woon samen met mijn man Theo in Zuid Frankrijk (Ardeche) waar wij een camping genaamd camping ardechois hebben.(www.ardechois-camping.fr) Deze camping bevindt zich in St Sauveur de Montagut, een klein bergdorpje midden in een fantastische natuur. Wij zoeken iemand voor de periode mei tot en mety september. Dit is het meest ideaal. Eventueel kan het ook vanaf juni tot half september. Wanneer je bij ons zou komen werken kom je te wonen in ons personeels appartement, samen met onze vakantie medewerkers. Dit zijn allemaal Nederlandse jongeren vanaf 18 jaar. Je zult op de camping van alles tot je beschikking hebben om je uitstekend te kunnen vermaken met de kinderen. Zo hebben wij een speeltuintje, is er een riviertje en hebben wij natuurlijk een heerlijk zwembad. Verder is er in het hoogseizoen een animatieteam waar je natuurlijk ook heen kunt gaan met de kinderen. In het voorseizoen gaat Anne nog naar school (mei/juni) van 08.25 tot 16.25. Deze tijd zul je dan alleen Fleur hebben om voor te zorgen. Als het goed is verwacht ik dat ze 's middags nog zal slapen (doet ze nu nog wel in ieder geval). In het hoogseizoen (juli/augustus) zul je zeven dagen in de week de zorg dragen voor mijn kinderen omdat ik dan zelf erg druk ben op het bedrijf. Natuurlijk zal ik daar waar ik kan het van je overnemen. Maar de werktijden zullen behoorlijk onregelmatig zijn en je zult daarin dan ook flexibel moeten zijn. In het naseizoen (september) gaat Anne weer naar school en gaan we weer een rustige periode in.
Je zult op ons bedrijf van alle faciliteiten gebruik kunnen maken (wasmachine, droger, bar etc). Ik verwacht van een au-pair dat je vol overtuiging en enthousiasme dit werk doet. Niet iemand die het 'alleen' maar 'leuk' lijkt om met kinderen te werken. Ervaring met het oppassen en opvoeden van kinderen is een vereiste. Ik verwacht dat je een vanzelfsprekend overwicht hebt en heel duidelijk structuur en regelmaat in het onregelmatige leventje van mijn kinderen kan bieden. Je moet duidelijk grenzen kunnen aangeven. Je moet het rustpunt zijn. Een persoon waarop ze kunnen vertrouwen en die zich oprecht interesseert voor hun persoontje. Ik verwacht dat je leuke dingen met de kinderen doet en ze kunt stimuleren. Maar ook dat je kan zien wanneer ze aan rust toe zijn. In het voorseizoen (tot juli) zal je het iets rustiger hebben omdat Anne dan nog naar school gaat. Zij is dan alleen wel iedere woensdag thuis. Maar in het voorseizoen heb ik zelf ook nog wat meer tijd waardoor ik ook een groot deel voor mijn rekening zal nemen. In het hoogseizoen zul je zeven dagen in de week met de kinderen bezig zijn. Daar waar ik kan zal ik natuurlijk ze van je overnemen.
Voel je je aangetrokken tot onze familie en lijkt het je leuk om bij ons te komen werken dan hoor ik graag van je. Wanneer je in het bezit bent van een rijbewijs zou dat helemaal geweldig zijn.