Au pair gezocht voor op camping direct aan de atlantische oceaan! (zomerseizoen 2012)

Wij zoeken een vrolijke, lieve en creatieve meid, die goed zelfstandig kan werken en die bij twijfel alles durft te vragen. Bij ons duurt eerlijkheid het langst. Wij staan open voor goede ideeën en eigen initiatieven.
Wij zoeken een au pair die ongeveer 30 tot 40 uur per week op ons dochtertje kan passen. Daarnaast verwachten wij licht huishoudelijk werk, zoals een wasje draaien, het huis schoon houden en een boodschapje doen.

Er zijn voldoende mogelijkheden op de camping aanwezig om dingen te ondernemen met ons dochtertje: zwembad, animatieteam en speeltuintjes. Maar ook buiten de camping is voloende te doen, denk maar aan de zee, verschillende markten en andere zomerse activiteiten in Perros-guirec (het Saint Tropez van Bretagne) en het gezellige Lannion!

Wij zijn een jong gezin met 1 dochtertje van 4 jaar oud. Onze dochter is een vrolijke meid die erg nieuwsgierig is naar het leven. Ze houdt van dansen, muziek, samen spelen en lezen. Daarnaast is ze een echt buitenmensje. Ze geniet ervan als ze kan zwemmen of kan glijen van de glijbaan.

Wij zoeken een (Nederlandse of Belgische) au pair, die bij ons op de camping wil komen werken en wonen. Je zal in een Mobile Home (6 persoons!) aan de rand van de camping slapen, gezamenlijk met Nederlandse stagiair(e)s (17-22 jaar), die ook bij ons op de camping werkzaam zijn (maximaal 3 personen per Mobile Home).

Reiskostenvergoeding, zakgeld + kost en inwoning worden verzorgd!

Heb jij zin om met ons dit avontuur aan te gaan en een waanzinnige tijd te hebben met leeftijdgenoten in de periode van 1 mei 2010 tot en met 30 september 2012? Als je alleen in het hoogseizoen (1 juli t/m 1 september) mag je ook reageren natuurlijk.

Laat het ons via de e-mail weten!! ([EMAIL=“rcnportlepine@hotmail.com”]rcnportlepine@hotmail.com)

Hierbij een linkje naar onze camping: RCN Port l’Epine

Groetjes van Danny en Ayla

Zoekt u ook nog een au pair voor in de zomer van 2013?
Ik ben dan ongeveer 5 weken beschikbaar en het werk als au pair spreekt mij
enorm aan. Ik weet dat het maar kort is en misschien heeft u wel geen au pair nodig
maar ik dacht misschien is er een kansje.

Liefs Tine

Beste Tine,

Hartelijk dank voor je reactie. Je kan je sollicitatiebrief en C.V met foto mailen naar bovenstaande mailadres.

Met vriendelijke groeten,

Danny

Beste familie,

Bent u voor zomer 2014 ook nog op zoek naar een hulp/au pair?

Groeten, Jacoline