Gezocht Aupairgezin/campings

Hallo allemaal,

Hier ook even een oproepje en wel hierom:
Vanaf november 2005 ben ik Au Pair bij een gezin nabij Bordeaux, in Frankrijk. Frans gezin met twee kinderen, over hen is enkel te zeggen dat het schatjes zijn.
In het begin was het even zwaar, toen leuk en supergezellig en nu is het ronduit NIET LEUK meer.
Reden is dat er over bijna alles gelogen is, dingen zijn verzwegen of verdraaid etc.

  1. hoogbegaafd kind met ernstig persoonlijkheidsprobleem
  2. kinderen die niet naar school gaan
  3. een speciale manier van opvoeden
  4. moeders die toch NIET gaat werken, hooguit 1 middagje in de week, ipv de gezegde 5 middagen in de week
  5. Aantal vorige Au Pairs en de reden van vertrek
  6. Mijn rol in dit gezin is een spelletjesjuffie, maatje voor de kinderen, helpende hand ipv iemand die toch een stuk rol van de ouders overneemt en daar vrij in is.
  7. Talenschool, vervoer en alles zou geregeld worden maar nu 2 en een halve maand later is er nog niks geregeld en hebben ze er opeens ‘geen zin’ meer in.

Ik ben het inmiddels goed beu en wil dus weg hier, maar wel in la France blijven, het liefst ook in de Aquitaine en/of omgeving. Ik ga nl. vanaf eind juni op een bungalowpark werken in Les Landes, voor de tweede keer, vorig jaar zomer 10 weken animatie gedaan en nu dit jaar dus weer.
Voor een goed en stevig gesprek is het voor mij te laat in dit gezin, ik ben de 3e Au Pair die binnen een half jaar vertrekt. En heb nu zelf ervaren waarom.

DUS: iemand een familie en/of een camping vanaf ongeveer februari/maart tot eind juni waar ik terecht kan? Er wordt al heel veel voor me genetwerkt, ik ben zelf op zoek maar wil hier toch ook even een oproepje doen.
Alle tips zijn welkom! Wil er even bijzeggen: ervaren 21jarige met heel veel ervaring met kinderen, animatiewerk, spreekt goed tot vloeiend Engels, Frans en goed Duits :wink:

Groetjes Blue,
te mailen op [EMAIL=“blue_gabriela@hotmail.com”]blue_gabriela@hotmail.com

Jeetje, wat een verhaal!
Kijk eens op www.joho.nl daar staan verschillende vacatures op (volgens mij zelfs iets in de Dordogne, als ik het me goed herinneren…)
Succes met zoeken verder!!!