AuPair aangeboden

Hallo,

In Oktober hoop ik mijn opleiding af te ronden, en mijn diploma SPW4 onderwijsassistent te behalen. Na die tijd wil ik voor een poosje naar het buitenland als AuPair.
Om in September 2008 te beginnen aan de opleiding Pedagogiek.

Ik ben Jitske Kingma, 18jaar in augustus 19jaar en zit in mijn laatste jaar van de opleiding SPW4 onderwijsassistent, op het moment loop ik 3dagen in de week stage in de onderbouw van een Montessorischool. Vorig jaar liep ik stage in de onder en middenbouw op een school voor speciaal-onderwijs.
Verder geef ik dansles aan kinderen van 2t/m12jaar, en pas ik erg veel op bij kinderen vanaf 0 t/m 9jaar.

Rond december wil ik graag naar het buitenland…Nieuwe dingen ontdekken, nieuwe mensen leren kennen, een andere omgeving…gewoon even weg van Nederland. Ik wil dat graag doen als een AuPair, omdat dit ook aansluit bij mijn opleiding en intresse: Kinderen.

Mijn hobby’s zijn: Dansen/Zingen/Acteren, Lezen, Reizen, Koken, Het Strand, Watersport/Zwemmen…en er zijn nog veel meer dingen die erg leuk vindt om te doen!

Ik hoop via deze weg een leuke familie te vinden waar ik een poosje als AuPair aan de slag kan. Waar ik de grote zus van de kinderen kan zijn!

Liefs,
Jitske
[EMAIL=“jitsketje@hotmail.com”]jitsketje@hotmail.com