hallo,
wie weet waar je in augustus in India het beste naar het strand kan gaan gezien de regen. Ik wil mijn laatste week lekker door brengen op het strand maar wil dan geen dagen met regen!
Groetjes
hallo,
wie weet waar je in augustus in India het beste naar het strand kan gaan gezien de regen. Ik wil mijn laatste week lekker door brengen op het strand maar wil dan geen dagen met regen!
Groetjes
in Tamil Nadu is het rond die tijd als het goed is nog wel droog. Stranden vond ik er over het algemeen niet zo heel erg goed, aangezien het ook als openbaar toilet wordt gebruikt. Als het goed is staan er in reisgidsen wel tips waar de betere stranden te vinden zijn.
Nog wat advies uit de Lonely Planet, mocht je naar Goa gaan: note that the monsoonal seas are very dangerous.
Maar wat is de rest van je reis? India is vrij groot…
Ik ga naar noord India, Ladekh, Delhi, Agra, Rajasthan, Varansi. Ik ga 6 a 7 weken. Ik ga misschien naar Nepal, maar alleen als India niet bevalt. Ik wil dus graag de laatste week naar het strand, maarja is een beetje laastig in het noorden. Heb je verder nog tips? Bedankt voor je reactie trouwens
of India je zal bevallen…? Ligt er aan waarvoor je er naartoe gaat. Het is een bijzonder land.
Tamil Nadu ligt wel vrij ver van Nepal vandaan. Iets van 1500 km ofzo?
Tips in overvloede hier! Maar waarover? Ik ben niet noordelijker geweest dan Chandigarh, wel van Chennai, naar het zuiden, door het binnenland naar Mumbai, daar vandaan o.a. via Rajasthan, Varanasi naar Delhi.
Gert Jan