Ik ga waarschijnlijk volgende week al werken als au pair in Side, in het hotel grand side, voor de manager van dat hotel.
Nu is mijn vraag woont er iemand in de buurt hiervan, of werkt er iemand hier in de buurt want dan is er tenminste een hollander in de buurt!?
Ik ga vanuit daar weer twee weken naar marmaris voor vakantie/vriend op bezoek en vanuit daar weer terug…
heeft er iemand ervaring met werken als au pair in turkije?
of heeft er iemand goede tips…
Bregje, onze forumbeheerder Hans woont in Side en heeft daar ook nog wel Nederlandse bekenden.
Altijd fijn om mensen in de buurt te hebben die je kunnen steunen als er iets loos is.
Hoe ben je op het idee gekomen om daar als au-pair te gaan werken in Side?
Ik hoop dat het je gaat bevallen en dat je het naar je zin krijgt.
In ieder geval veel succes gewenst.
In de zomervakantie heb ik even gesproken met een Bregje, op het strand bij Diane beach. Ze ging toen voor een massage in de tent van doctor Alex, oftewel Ayhan.
Wie weet ben jij dat wel.
hey meis!
Ik heb de baan niet door laten gaan, jammer maar die mensen wilde dat ik maandag al begon, dat zou betekenen dat ik dus nu me koffers moet pakken en moet vertrekken, ontslag moet nemen van mijn huidige werk en weg van hier. Erg jammer want had het leuk gevonden maar dat gaat me te snel…
Ik ben op het idee gekomen, omdat ik wil werken in turkije, het liefst marmaris, vrienden daar,enz.
Helaas is er natuurlijk niemand uit marmaris die een au pair nodig heeft. dat zul je altijd zien.
Ik krijg ontzettend veel mailtjes uit istanbul, antalya, bodrum enz.
Dus voordegene die er ook een tijdje uit willen om misschien wel dichter bij je vriend zijn, mail me even en ik kan je misschien verder helpen met informatie.
Ik ben nu trouwens in gesprek met hotel in bodrum voor adviseuse enz. even kijken hoe dat gaat…
Ik was het trouwens niet op het strand, ben vaste gast in marmaris haha!
Hoe is het trouwens met je vriend, en ga jij de komende tijd nog die kant op, ik vertrek over twee weken weer.
Jammer Bregje dat alles niet door kan gaan. Het was ook wel hals over kop. Ik hoop dat je nu rustig naar wat anders uit kunt kijken. En dan in de buurt van Marmaris.
Veel succes met zoeken.
Wie weet kun je wat regelen als je daar over 2 weken heen gaat.
Ik ga over 7 weken weer naar Side. Nu niet meer voor speciaal m’n vriend, want dat is over. Maar ik zal hem zeker gaan zien, want ik kom nog gewoon bij de familie over de vloer. En hij werkt natuurlijk in de hamam en op het strand in de massage. Ook daar ga ik gewoon nog heen.
Hoı Bregje,
ik werk/woon in Side. Las dat jij contactenn had voor baantjes daar in de omgeving.Zou je me misschien kunnen helpen?
een vriendin van mij is op zoek naar werk maar we kunnen maar niets vınden…HELP!!
Alvast ebdankt voor de moeite!!
Liefs İngrid
Ik Zoek ook werk in turkije kan iemand mij daar misschien bij helpen mijn vriend woont in omgeving alanya al ander half jaar vorige zomer ben ik daar ook de hele zomer geweest bij mijn schoonfamilie maar deze zomer willen we een huisje samen gaan huren maarja dan moeten er ook inkomsten binnen komen dus hij gaat werken en ik wil daar ook gaan werken weet iemand toevallig iets alle tips zijn welkom je mag me ook mailen mijn email adres is [EMAIL=“the_last_dream_girl@hotmail.com”]the_last_dream_girl@hotmail.com
Ik ga de 23ste van deze maand ook als au-pair werken in turkije/Antalya, in het sezer group hotel, vindt het wel spannend en vertrouw het ook niet 100% ook al ben ik zelf turk !,ga op het zoontje van de manager passen, weet iemand mischien wat meer over dit hotel? en of dit soort werk wel betrouwbaar is??