Au Pair Gezocht voor Kefalonia, Griekenland

Ik (John) en mijn vrouw (Fiona) zoeken een spontane au pair voor onze zoontjes (4 en 5 jaar). Wij wonen op het Griekse eiland Kefalonia en hebben hier een reisburo. Mijn vrouw is in verwachting en heeft dus extra hulp nodig. Dagelijkse hulp houdt in, oppassen op de kinderen, naar het strand met de kinderen (vlak voor ons kantoor) en huishoudelijk werk ook een klein beetje. Wij zoeken iemand voor de maanden Juli, Augustus en indien mogelijk ook September. Ik ben Nederlands en mijn vrouw is Iers. Wij zorgen voor je accommodatie en vlucht. Er zijn rechtsteekse vluchten van Amsterdam naar hier. Indien je interesse hebt kijken we graag uit naar je reactie.

Hallo
Ik zag uw advertentie
en ik ben sowieso in de maand Juli beschikbaar ( half juni kan ook) en heb al ervaring als au-pair
zoekt u nog iemand ?
Ik hoor het graag!

Hallo!

Ik ben zeer geïnteseerd in jullie advertentie! Ik heb al ervaring als au pair, en ook veel ervaring met kindjes van alle leeftijden.

Ik ben beschikbaar in juli, augustus en september.

Groetjes

Liesje

Hoi John en Fiona!
Ik ben ook zeer geinteresseerd!
Mijn emailadres: Malou_118@hotmail.com

Hee hee!

Ik ben Charlotte de valk 20 jaar en ik heb heel veel ervaring met kinderen.
Ik geef dansles aan kinderen, heb animatiewerk op een camping gedaan en pas heel veel op. Dit lijkt me een erg leuke ervaring ik ben namelijk al zeker meer dan 10 keer op vakantie geweest in Griekenland, altijd naar de Griekse eilanden. Daarnaast vind ik het werken met kinderen heel leuk. Dit lijkt me dus een uitdagende baan als au pair. Ik studeer toerisme nu dus ik ben beschikbaar in de zomer.

Mijn email is rooiebeer@hotmail.com

Ik hoop op een berichtje;)

Groetjes,

Charlotte de Valk

l