Beste Au pair,
Wij zijn een jonge Belgische familie in Griekenland die op zoek is naar een lieve au pair, die graag een onvergetelijke ervaring op het prachtige eiland Rhodos wil beleven. De reden waarom we op zoek zijn, is omdat wij beiden in het toerisme werkzaam zijn, en tijdens het zomerseizoen 2015 wat extra hulp kunnen gebruiken om onze kindjes een zo leuk mogelijke tijd te geven, en om ons bij te staan in wat licht huishoudelijk werk.
Wij wonen op een ruim appartement, waar je natuurlijk je eigen privacy hebt door een eigen slaapkamer en badkamer, maar ook over een eigen vervoermiddel beschikt.
Onze kinderen heten Ronin en Arias, en zijn respectievelijk 5 en 2, en natuurlijk schatten van kinderen
We zoeken een nederlandstalige au pair, omdat het ook leuk zou zijn indien je Ronin zou kunnen helpen met zijn huiswerk, maar het is vooral belangrijk voor ons dat ze voeling blijven houden met het Nederlands, en natuurlijk dat je een lieve speelvogel bent die het niet erg vindt om met hen boekjes te lezen en met hun Playmobil te spelen…
We zoeken iemand tussen april en oktober, en ondanks we goed weten wat voor een verantwoordelijkheid je krijgt, willen we je toch ook wel laten weten dat je genoeg vrije tijd zou hebben om hier volop te genieten van het schitterende zonnige eiland.
Misschien kunnen we via deze manier iemand vinden, want de periode begint natuurlijk in te korten…
Hopelijk tot gauw,
Pieter & Inne
hallo Pieter & Inne!
Ik ben Lucia en ik ben 18 jaar oud, ik woon in Nederland.
Dit is iets waar ik al een tijdje naar zoek en dit lijkt mij echt heel erg leuk. ik heb altijd al heel erg veel opgepast ik begon al toen ik zelf pas 14 jaar was. Nu heb ik een vraag ik spreek geen grieks is dat een probleem? Ik ben zelf beschikbaar vanaf nu tot wanneer jullie het maar nodig hebben.
Ik hoop nog wat van jullie te horen!
Groetjes,
Lucia
Hoi Inne en Pieter,
Ik ben Lotte van Heusden en ben 23 jaar oud.
Ik vroeg me af of jullie nog opzoek zijn na een au pair?
Ik zou jullie graag meer over mezelf vertellen in een email.
Mijn mail adres is Lotte.91@hotmail.com
Ik hoop iets van jullie te horen!
Met vriendelijke groet Lotte van Heusden
Hallo Inne en Pieter,
Via deze weg wil ik u laten weten erg geinteresseerd te zijn in uw advertentie! Mijn naam is Irene Gerritsen en ik ben 19 jaar. Ik ben erg sportief (wielrennen, veldrijden en paardrijden) en vind het heerlijk om bezig te zijn! Heb heel wat oppas ervaring. Zowel binnen het kinderdagverblijf van mijn moeder als buitenshuis. Als u nog interesse heeft of meer wilt weten mag u mij altijd een berichtje sturen via irene.gerritsen@live.nl. Een skype gesprek is naderhand van de mail ook mogelijk om kennis te maken en te kijken of het klikt!
Met vriendelijk groet,
Irene Gerritsen
Beste Lotte,
We zijn heel blij een mailtje te krijgen van je met een antwoord op onze vraag naar een au Pair in Rhodos!
Je hebt waarschijnlijk wel onze details al een beetje gelezen op de website, maar we zouden natuurlijk nog meer informatie willen geven aan jou, zodat je een goed overzicht krijgt van wat we precies zoeken, en of wij het gepaste gezin zijn waar jij naar op zoek bent.
Ik denk dat dit het gemakkelijkst zou gaan via skype, en misschien ook wel het snelst. We zijn namelijk ook op zoek naar iemand die zo snel mogelijk zou kunnen beginnen. Vanaf volgende week misschien zelfs al…
Laat je iets weten of je nog steeds geïnteresseerd bent, en met welk adres we je kunnen skypen? Ik probeerde ook een mail te sturen, maar je opgegeven emailadres lukt blijkbaar niet…
Alvast heel erg hard bedankt voor je interesse en hopelijk tot snel,
Pieter & Inne
Dag Lucia,
Ben je nog steeds geïnteresseerd?
Laat je ons misschien je emailadres weten, zodat we contact met je kunnen opnemen?
Alvast bedankt,
Pieter & Inne
Beste Pieter en Inne,
Jullie advertentie spreekt me erg aan, daarom dat ik me ook even aan jullie voorstel.
Mijn naam is Rachelle Ummels en ik ben 19 jaar. Ik woon in maastricht bij mijn moeder. Ik ben over 3 weken afgestudeert als Pedagogisch medewerker. Ik heb 3 hele leuke stagen jaren gehad met verschillende leeftijden. Ik ben dan ook goed met kinderen van alle leeftijden. Ik vind het heerlijk om met de kinderen activiteiten te doen maar ook om lekker mee te knuffelen! Verder hebbik ook nog genoeg kleine neefjes en nichtjes waar ik opgepast heb, en nog steeds doe! Nu ik klaar ben met school, wil ik graag ervaring opdoen in het buitenland. Ik zou in principe per juli beschikbaar zijn. Maar heb wel nog een vakantie geboekt in augustus. Dus eind augustus ben ik volledig beschikbaar.
Groetjes,
Rachelle
Zoeken jullie nog iemand ik ben vrij vanaf morgen
Grtjs Charlotte
Hallo,
Zoeken jullie nog iemand rond September?
Groetjes Andrea
beste , pieter en inne graag zou ik binnen een paar maanden werk zoeken als au pair in het buitenland portugal , griekenland of … ! ik zou heel graag in contact komen met jullie en luisteren naar jullie ervaringen en tips hopelijk tot binnekort mvg nathalie
Hoi, zijn jullie nog op zoek?